ניתוחים פלסטיים הפכו להיות לניתוחים הכי פופולאריים בישראל ובעולם כולו. לא מעט נשים ולעיתים אפילו גברים שמבינים כי הם יכולים להגשים את כל החלומות שלהם. אישה שלא מרוצה מהמראה החיצוני שלה יכולה לבצע שינויים על פי החלומות שלה. מה שהופך את המקום שבו אנו נמצאים לכזה שמביא איתו שלל אפשרויות שונות. אך לפני שמתחילים לבצע ניתוח, חשוב מאוד לדעת איך לבחור את הרופא. הרי האחריות שבידיים של הרופא היא אחריות גדולה מאוד. מגזין בי אסתטיק הביא לנו מספר טיפים חשובים לבחירת הרופא שתוכלי לסמוך עליו.

תשמעי מה הלקוחות מספרים

הדבר הראשון שתצטרכי לעשות זה פשוט לשמוע מה האחרים מספרים על הרופא. רופא בכיר בתחום יהיה כזה שיש מאחוריו עשרות רבות של המלצות מקיר לקיר. לא תצטרכי להתאמץ על מנת למצוא המלצה כזאת או אחרת. אך רופאים שאין עליהם המלצות יהיו כאלה שמוטב לך לשמור מהם מרחק. היעדר המלצות אמור להדליק לך נורה אדומה, ולגורם לכך שתחפשי אחר רופא מנתח אחר. גם אם הרופא מסרב לתת לך לקרוא המלצות של לקוחות זה אמור להיות מעט מחשיד.

הצעת מחיר שמתאימה לך

נדגיש כי ניתוחים פלסטיים הם לא זולים, בטח אם תרצי ללכת לעשות אותם אצל רופא בכיר. אך עדיין הניתוח חייב להיות ניתוח שתוכלי לעמוד בהוצאות שלו. אם המחיר יהיה מחיר כבד מידיי, את עלולה להכניס את עצמך אל תוך בור שלא תוכלי לצאת ממנו. לכן אנו מציעים לכל אישה לעשות את המחשבה הנדרשת ולהיות מאוד זהירה. אך בו בזמן נדגיש כי אסור להתפתות להצעות מחיר זולות במיוחד.

תבקשי לראות תיק עבודות

לשמחתך, את לא צריכה להאמין אך ורק לסיפורים של מנתחים עד כמה הם מעולים בתחומם. תוכלי לבקש לראות מכל מנתח תיק עבודות של ניתוחים שאותם הוא עשה. ברגע שתוכלי לראות תיק עבודות מסודר יהיה לך קל יותר לעשות את הבחירה הנכונה. את תדעי בדיוק מה הרמה של הרופא שאליו החלטת לפנות – ללא הבטחות שאין להן כיסוי.

Categories: Uncategorized