מי מהם פופולרי יותר? אתר אינטרנט לעומת אפליקציות

לאתרים ואפליקציות יש יתרונות וחסרונות משלהם. אתרים פופולריים יותר מכיוון שקל לגשת אליהם בכל מכשיר וניתן לגשת אליהם מבלי להוריד אפליקציה. אבל לאפליקציות יש הרבה תכונות שאתרים לא מציעים.

ניתן להוריד אפליקציות מחנות האפליקציות, מה שאומר שתמיד יהיה לך את האתר המועדף עליך לא משנה לאן תלך. זה גם קל יותר לשתף תוכן מאפליקציה מאשר מאתר כי יש סיכוי גבוה יותר לשיתוף בפלטפורמות של מדיה חברתית. אתרי אינטרנט אינם אינטראקטיביים כמו אפליקציות, ולכן קשה למשתמשים לקבל משוב או ליצור אינטראקציה עם משתמשים אחרים דרך האתר.

בעזרת חברה לפיתוח אפליקציות לנייד, אפשר להפוך את האתר שלהם לאפליקציה.

התהליך יחסית פשוט וברור. הצעד הראשון הוא לזהות אילו תכונות האפליקציה צריכה להיות. רשימה זו תשמש כרשימה עבור המפתח. השלב השני הוא יצירת wireframes ואבות טיפוס על מנת לתת למפתח מושג איך המוצר הסופי ייראה. השלב השלישי הוא בחירת פלטפורמה שמתאימה לצרכים ולדרישות התקציב שלך. בשלב זה, תוכל לשלב תכונות כגון הודעות דחיפה, רכישות בתוך האפליקציה, שירותים מבוססי מיקום וכו', במידת הצורך.

מדוע אפליקציות חשובות?

אפליקציות הופכות פופולריות יותר ויותר. הם מספקים חווית משתמש טובה יותר, כמו גם מקלים על אנשים למצוא את המידע שהם מחפשים.

בחלק זה, אדבר על איך להפוך את האתר שלך לאפליקציה. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת, אך הדרך הטובה ביותר היא באמצעות ספק שירות של אתר לאפליקציה כמו Wix או Weebly. שירותים אלה יעזרו לך ליצור אפליקציה מבלי שתצטרך ללמוד כיצד לקודד או לעצב אפליקציה בעצמך.

הפופולריות של אפליקציות גדלה בשנים האחרונות והן הפכו חשובות מאי פעם. אפליקציות מספקות חווית משתמש טובה יותר, מה שהוביל אותן להיות פופולריות יותר מאתרים במקרים מסוימים.

אפליקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. לא רק הילדים מחוברים יותר לטלפונים שלהם. אפילו מבוגרים לא יכולים להפסיק לחפש באפליקציות שלהם עדכונים, חדשות, התראות ועוד.

אפליקציות מקלות עליך לגשת לאתרי האינטרנט האהובים עליך או לפלטפורמות המדיה החברתית תוך כדי תנועה. הם מספקים דרך נוחה לגלוש באתרים המועדפים עליך, לשתף תוכן ולשמור על קשר עם חברים ובני משפחה.

אפליקציות אינן מוגבלות רק למשחקים או למטרות בידור. הם משמשים גם עסקים שרוצים להגיע ללקוחות חדשים בצורה אפקטיבית תוך מתן שירות ללקוחות קיימים בקלות.
בכדי לשמוע עוד מידע על איך אפשר להפוך אתר לאפליקציה נא לבקר באתר webtoapp.co.il

איך להתחיל לבנות אפליקציה בעצמך

אם יש לך אתר אינטרנט, אתה יכול להפוך אותו לאפליקציה.

זה נעשה על ידי יצירת אפליקציית אינטרנט והפיכת האתר שלך לאפליקציה לנייד.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת, כמו שימוש במסגרות כמו React Native ו-Ionic Framework.

כדי ליצור אפליקציה עבור האתר שלך, תחילה עליך להחליט איזה סוג יישום אתה רוצה שהוא יהיה: מקורי או היברידי.

אפליקציה מקורית נבנית מאפס עבור פלטפורמה אחת, בעוד שאפליקציה היברידית משתמשת בטכנולוגיות אינטרנט כדי לבנות את החזית ולאחר מכן אורזת את כל העניין כאפליקציה מקורית עבור כל פלטפורמה שהיא תומכת בה.

האחרון פופולרי יותר בגלל יכולות הפלטפורמות שלו ועלויות הפיתוח הנמוכות יותר.

תהליך הפיכת אתר לאפליקציה אינו קשה כפי שניתן לחשוב. ישנן דרכים רבות ושונות ליצור אפליקציה ללא כישורי קידוד, וניתן לעשות זאת בכמה שלבים.

ראשית, על המפתח לבדוק האם באתר יש את התכונות הדרושות שניתן להפוך לאפליקציה. המפתח צריך גם לברר אם ללקוח יש דרישות ספציפיות לאפליקציה שלו.

השלב הבא הוא לבחור מתוך מגוון כלים שיעזרו להפוך את האתר לאפליקציה. ישנם כלים רבים זמינים למטרה זו, אך חלקם פופולריים יותר מאחרים. חלק מהמפתחים מעדיפים להשתמש ב-React Native או PhoneGap, בעוד שאחרים מעדיפים להשתמש ב-Xamarin או ב-Appcelerator Titanium.

לאחר בחירת הכלי המועדף עליהם, הם צריכים להוריד אותו

תהליך הגשת App Store מדריך שלב אחר שלב – כיצד לשלוח את האפליקציה שלך תוך 20 דקות או פחות

תהליך הגשת ה-App Store הוא תהליך מייגע וארוך. ייתכן שיחלפו עד שבועיים עד שאפל תאשר את האפליקציה שלך. מאמר זה ידריך אותך בשלבי הגשת האפליקציה שלך תוך 20 דקות או פחות.

מאמר זה יחלק את תהליך הגשת האפליקציה לארבעה שלבים:

1. צור חשבון מפתח

2. הכן את האפליקציה שלך להגשה

3. שלח את האפליקציה שלך ל-App Store

4. עקוב אחר ההתקדמות שלך וקבל משוב

תהליך הגשת ה-App Store מדריך שלב אחר שלב – כיצד לשלוח את האפליקציה שלך תוך 20 דקות או פחות – הגשה:

הגשת האפליקציה היא תהליך אישור האפליקציה שלך על ידי Apple והפיכתה לזמינה להורדה ב-App Store. תהליך הגשת האפליקציה הוא פשוט יחסית, אך עליך להיות מודע לכמה דברים לפני שאתה שולח את האפליקציה שלך.

לאפל יש הנחיות קפדניות לאפליקציות הנשלחות ל-App Store, ויש להן דרישות רבות שיש לעמוד בהן לפני שניתן יהיה לקבל אפליקציה לפרסום.

במאמר זה נלווה אותך בתהליך הגשת האפליקציה לאפל ומה עליך לעשות כדי שהיא תתקבל.

בואו להפוך את האתר שלכם לאפליקציה כבר היום ולהתחיל להרוויח !

רוצים להרוויח יותר? לעולם האפליקציות יש מה להציע לכם, גם אם יש ברשותכם רק אתר היום ואם אתם לא מעוניינים לרכוש פיתוח אפליקציות בתקציבי עתק, יש פתרון פשוט webtoapp – שירות נהדר מבית החברה הגלובלית. הם יהפכו לכם את האתר לאפליקציה ואפילו ידאגו להעלות אותה לחנויות ולעדכן.

למידה נוסף אודות הפיכת אתר לאפליקציה לחצו כאן.