בואו נראה איך אפשר לדעת אם יש נזילת מים מתחת לאדמה, מדוע צריך לתקן אותה ואילו צלילים אתם יכולים לשמוע. בפרויקט זה אראה לכם כיצד למצוא את מקור נזילות המים בביתכם על ידי מעבר בכל מקורות המים האפשריים בבית כדי להפוך את גילוים לתהליך פשוט. בואו נסתכל כיצד מצאנו ותיקנו נזילת מים בקיר וכיצד היא עובדת בביתנו.

אחת הדרכים הטובות ביותר לזהות אם יש לך נזילה בחלק מהצנרת שלך

היא לבדוק את מד המים שלך. כדי לקבוע אם הנזילה בחוץ, פשוט כבה את שסתום המים הראשי, בדוק את המונה ואז בדוק שוב. אם בבדיקת מד המים לא נראה נזילות בבית שלך, תוכל לבדוק את כל הארונות במטבח, בכביסה, בחדר האמבטיה ובכיורים בכדי לוודא שהם יבשים. אתה יכול גם לבדוק מדי מים על ידי בדיקה כל כמה ימים או אפילו פעם בשבוע למשך כמה חודשים.

הדרך הקלה ביותר לדעת אם יש נזילת מים בקירות

היא להסתכל על הקירות. אתה יכול לזהות נזילות מים על ידי התבוננות בקיר והסטת המיקוד שלך כלפי מטה. כעת, כשתדעו לזהות את נזילת המים בקירות, תוכלו לעמוד לפני כל תיקון בביתכם. התבוננות בקירות עלולה לגרום לבעיות רבות, במיוחד כאשר הקיר מסתכל למטה.

אם אינך יכול למצוא או לזהות נזילת מים

התקשר מיד ל Leak Science, זה לא עולה זרוע או רגל. אם אינך רואה סימנים גלויים של נזקי מים, שם לב לחשבון מים מוגבר או רואה את מד המים שלך מסתובב, ייתכן שיש לך נזילת צלחת או דליפה לא בולטת אחרת. התקשר לאינסטלטור מקצועי שיעצור את נזילות המים בהקדם האפשרי לפני החשבון בחודש הבא.

המשך לקרוא

כדי ללמוד כיצד לאתר נזילות מים בביתך ומה אתה יכול לעשות אם אתה זקוק לעזרה. למידע נוסף על הטיפים והטריקים של מדע הדליפות כדי לאתר נזילת מים ולסיים את העלויות הגבוהות ואת הנזק הבלתי הפיך. למידע נוסף על קריאת מדי מים, בדיקת נזילות בבית ואיך מחויבים המים שלך מדי חודש. קרא עוד בסדרת מדידי קריאת המים וטיפים לנזילת מים למידע נוסף על גילוי נזילות מים בבית.

עברו על 6 הטיפים הבאים אם אתם רוצים להיות מסוגלים למצוא נזילות מים בביתכם, וקראו את הטיפים שלנו כיצד לאתר נזילת מים כדי שתוכלו לתקן או לעצור את הבעיה לפני שהיא יוצאת משליטה .

ישנן מספר דרכים לאיתור נזילות מים בביתך

אך חלק מהדליפות הקשות ביותר למצוא הן אלה הנסתרות מהנוף היומיומי שלך. אם תנקוט בצעדים לאיתור נזילות מים, תוכל למצוא חבורה שלמה בתוך דקות ספורות. אם אינך מוצא סימנים נראים לעין של נזילת מים בביתך, בדוק זאת על ידי בדיקת מד המים שלך. כדי לקבוע אם המים נמצאים בבית או בחוץ (רק בבתים עם מטר ברחוב), הפעל כיבוי מים אוטומטי. כאשר הוא מזהה מים על הרצפה שלך, הוא מזהה נזילות מים פוטנציאליות ומכבה באופן אוטומטי את כל נזילות המים האפשריות.

השתמש במד המים שלך כדי לאתר נזילות על ידי בדיקתו כל שעתיים למשך שעתיים כאשר אתה משתמש במים. זה גם אומר לך מי משתמש במים, ואתה יכול להריץ אותם שוב כדי לראות אם יש נזילת מים.

דרך קלה ויעילה לזהות אם יש נזילה בכל מקום בבית שלך

היא אם חשבון המים שלך עולה ונזילות נראות לעין, אך עדיין לא הכנסת מכשירים המשתמשים במים מוגזמים. מומלץ לבדוק אם מדלי הזרימה על מד המים לא נזלים ברגע שתבחין בחשבון מים גבוה. אם אתה מתחיל להבחין בעלייה בחשבונות המים, גם אם אתה יודע ששימוש במים לא גדל, זהו עוד סימן טוב לכך שהייתה נזילה.

כדי לאתר נזילת מים, היזהר מברזים דולפים, ראשי מקלחת ונקזים בחדר האמבטיה, במיוחד אם הם פתוחים.
למידע בנושא של איך לאתר נזילת מים בבית יש לבקר ב- termo.co.il

אם אתה שומע את השירותים פועלים, זו הדרך הבטוחה ביותר לזהות אם יש לך נזילה, מכיוון שזה הסימן הברור ביותר לדליפת מים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לברר אם יש לך נזילת מים מתחת לאדמה

היא לפקח על מד המים שלך. בדיקה של המונה של בית שלם יכולה ליידע אותך על נזילות וקצב הזרימה שלהן, אך אינה יכולה לומר לך היכן הנזילה או מאיפה היא נובעת, ולא יכולה לספר לך אם קריאת המונה השתנתה. יש גם חשיבות לבדיקה מוקדמת של מערכות תברואה, מכיוון שניתן להשתמש בה כדי לזהות אם קיימת נזילה בצינור. אם גלאי הדליפה שלך אינם בתנועה או שקריאות המונים שלך אינן משתנות, ייתכן שלא יהיו לך נזילות כלל.

 

Categories: Uncategorized