חומרי איטום דנטליים הם טיפול פופולרי ויעיל המשמש בתהליכי שיניים בסילאקיוגה למניעת עששת ועששת. הם נחשבים לשיטה בטוחה וללא כאבים כדי להגן על השיניים מפני עששת והם הגישה המינימלית להתערבות בהיגיינת השיניים.

חומרי איטום מונעים כניסת חיידקים וחומצות לחריצי השן, כמו שאיטום חלונות מונע כניסה של לחות ואוויר קר לביתכם.

חומרי איטום יישחקו בהדרגה עם הזמן

אך אם תשגיחו עליהם, תוכלו לשמור על השיניים פנויות. אם אתה חושב שהגיע הזמן להליך איטום, גש לרופא השיניים שלך ויבקש ממנו להעריך את השן שלך. לאחר בחינת בריאות השיניים שלך, רופא השיניים ינקה את פני השן וימרח תמיסת חומצה, וידאג שהמשטח יהיה מכוסה לחלוטין. לאחר הסרת הג'ל ונתת לשיניים להתייבש, ניתן למרוח את החותם באצבעותיך לגב כל שן. בשלב זה תוכל להחזיר את חומר האיטום בזמן שאתה עדיין מגן על השיניים, ורופא השיניים שלך עדיין יוכל לדעת אם יהיו בעיות שיניים בעתיד. חומרי האיטום עשויים מחומר שקוף, כך שאם הם ממוקמים נכון ובשלב הנכון, איטום יכול לסייע במניעת חללים ועששת נוספת. לא תגרום לשן שלך להיראות אחרת, רק תתן לה הגנה נוספת מפני חיידקים ועששת, אך רופאי השיניים שלך עדיין יוכלו לדעת אם יש לך בעיות שיניים כגון כאבי שיניים או בעיות שיניים שתתרחש בעתיד, כמו גם בעיות אחרות.
כדי לקרוא עוד בנושא של ציפוי שיניים ואיך עושים ציפוי שיניים כדאי להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il
לעוד פרטים על איך עושים ציפוי שיניים וציפויי שיניים כדאי לבדוק כאן: beyondsmile.co.il

כדי לעזור לך להחליט אם ברצונך להשקיע בחומר איטום לילדך, אנו מסבירים מה הם חומרי איטום ובוחנים את התהליך הכרוך במריחתם על השיניים. אנו נבדוק גם כמה עולה מריחת איטום, כמו גם כמה מסוגי האיטום השונים שעומדים לרשותכם.

ראשית, רופא השיניים שלך ישטוף ביסודיות את השיניים שקיבלו את חומר האיטום וישתמש באור מיוחד כדי להקשיח אותן.

לאחר מספר שניות

רופא השיניים שלך שוטף את הג'ל ומייבש את השיניים על ידי מריחת חומר האיטום על חריצי כל שן. לאחר שהחיבור יבש, הוא מנקה את השאריות שנותרו על השן ושוטף אותן שוב. לאחר ההליך, ניתן לבצע הליך זה בפעם השנייה, הפעם באור מיוחד.

אם אתה רוצה לשפר את החיוך שלך ולמגר עששת, אתה צריך לחפש איטום. עליך לצחצח שיניים כרגיל ולהשתמש בחוט דנטאלי לאחר מריחת חומרי האיטום. אם אתה מודאג מעששת בשיניים הבוגרות שלך, מבוגרים הם גם מועמדים טובים לאיטום.

חומרי איטום לשיניים מומלצים לילדים ובני נוער בגילאי שש עד 14 שנים

מכיוון שהם נוטים יותר לפתח חללי שיניים. איטום מוחל בצורה הטובה ביותר רק אם חיידקים נלכדים בחריצי השן ואין שום עששת. הצבה על שיניים חדשות שפורצות, כמו שיניים קדמיות לילדים, תסייע בצורה הטובה ביותר במניעת החלל להיווצר כמתוכנן.

אם אתה נוטל תרופות או נוטל תרופות המזיקות לבריאות הפה שלך

שאל את רופא השיניים אם איטום יכול להעניק לשיניים שלך את ההגנה הנוספת להן הם זקוקים. רופא השיניים שלך יוכל להעריך את מצב השיניים ולקבוע אם אטימת שיניים הייתה האופציה הנכונה עבורך. אמנם לא תוכל לדעת אם חומר האיטום נשחק או לא, אך רופא השיניים שלך תמיד יוכל לעשות זאת.

כשאתה מורח איטום ברפואת שיניים משפחתית בת'סדה

אתה יכול לצפות שמשטח השיניים שלך ינוקה לחלוטין כדי להסיר כל הצטברות של רובד ואבנית. לפני שתתחיל, רופא השיניים שלך ינקה בזהירות את חומר האיטום המשמש ואז יוודא שהוא יבש לחלוטין.

רופא השיניים והשיננית ישים שכבה דקה של חומר איטום על השיניים בהן אתה מטפל

אשר תיצמד לאמייל. רופא השיניים ישתמש באור לריפוי עצמי כדי להקשיח את חומרי האיטום על משטח השן. ברגע ששיניכם מצופות בשרף, רופא השיניים יכול להאיר את פיכם באור אולטרה סגול כדי לעזור לאיטום "להקשיח" את הקשרים בין השיניים הקיימות. רופאי השיניים שלך מורחים את האיטום על משטח השיניים בעזרת מברשת.

אתה אמור להיות מסוגל להרגיש הבדל ניכר על פני השיניים שלך

אך זכור כי חותם השיניים מגן רק על משטח השן ולא על כל השן. אגב, חומרי איטום לשיניים לא צריכים להיות נראים לעין ואינם גורמים לכאב או אי נוחות. ברגע שמריחים את חומר האיטום כמעט ולא צריך לעשות שום דבר על השיניים, מכיוון שכבר הוכנו. לאחר שמניחים את חומרי האיטום על משטח השן, משתמשים בשן יבשה, המאפשרת לאיטום לכסות את כל המשטחים באופן שווה ואחיד.

Categories: Uncategorized