Coi מספקים דרך קלה ליצור דף נחיתה או דוח בזמן אמת עם מצגות וגיליונות אלקטרוניים משובצים. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור אתר אינטרנט לפרויקט צוות או לתזמן פגישות ואירועים במיקום נגיש בקלות. רוב בוני האתרים הופכים את זה לקל מאוד ולרבים אפילו יש תבניות לדברים כמו יצירת קשר ודפי שירות.

צור חשבון באמצעות בונה אתרים חינמי כמו Wix או Coi ובצע את השלבים שלמעלה אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא לבחור את אחד מבוני האתרים הטובים ביותר, הירשם לתוכנית בחינם עבור המועדף עליך שירותים, ולאחר מכן בנה את האתר שלך בעצמך. כאן נעבור על השלבים הנדרשים ליצירת אתר בחינם.

בניית אתרים בחינם

כפי שאתה יכול לדמיין בוני אתרים רבים מציעים תוכניות בחינם לבניית האתר שלך בעוד שבוני אתרים ומערכות CMS מציעים את היכולת להפעיל ולנהל פרויקטים שלמים כמעט ללא עלות, הם אינם לגמרי בחינם. בוני אתרים אלה פועלים לפי מה שנקרא מודל עסקי freemium שבו לקוחות שרוצים לשלם עבור תכונות נוספות מממנים ביעילות בניית אתרים בחינם והמרוצים עם תוכנית מוגבלת ללא תנאים.

כעת, לאחר שווידאנו שניתן ליצור אתר אינטרנט בחינם עם Coi, אתה עשוי לתהות אם אתה יכול גם ליצור חנויות מקוונות בחינם.

כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללכת לבונה האתרים, להזין את שם החברה שלך, לבחור קטגוריה וערכת צבעים, להוסיף את התכונות הנדרשות ולהתאים אישית את המראה של האתר שלך. למדריך מפורט יותר, עיין במדריך המלא שלנו בנושא כיצד ליצור אתר Coi. עם התוכנית החינמית, אתה יכול להשתמש כמעט בכל הפונקציות של בניית אתרים של Coi, אבל גם לבנות איתה סוגים רבים של אתרים כדי לתרגל ולשפר את כישוריהם.

בונה האתרים מציע גם תוכניות בחינם אם אתה צריך להרחיב תכונות או להתאים אישית את האתר שלך למרות שהמותג Coi עדיין פעיל. תאימות ואבטחה מוגברת הולכים יד ביד עם ממשק גרירה ושחרור, והתוכנית החינמית מאפשרת לך ליצור אתר פשוט עם דומיין ממותג GoDaddy, אם כי זכור שהתוכנית מוגבלת למדי בהשוואה לתוכניות בתשלום חודשי.

Webflow הוא בונה אתרים חינמי למקצוענים עם הרבה תכונות מובנות חזקות, תבניות איכותיות, אפשרויות עיצוב מתקדמות וכלים גמישים התורמים לפרודוקטיביות של פרויקטים בעלי ביצועים גבוהים. Wix הוא בונה האתרים הטוב ביותר שתוכל לבחור ולהשתמש בו כדי להפעיל אתר שלם מבלי להשקיע בפרויקט. למעלה מ-180 מיליון אנשים ברחבי העולם בחרו ב-Wix לבנות את האתר החינמי שלהם.

מערכת קלה לבניית אתר חינמי

לבסוף נראה כיצד ליצור אתר אינטרנט בחינם בשתי הפלטפורמות הפופולריות ביותר. מצד שני, לדעת איך ליצור אתר חינמי יכול להיות לא יסולא בפז אם אתה בתקציב מצומצם. אפשרות נוספת היא לשקול תוכנות קוד פתוח חינמיות כמו וורדפרס ואחסון אתרים חינמי, כי לפחות תצטרכו לשלם עבור אחסון ורישום דומיין ואם לא עיצבתם ופיתחו את האתר בעצמכם, תמיכה מקצועית בעיצוב אתרים.

לכן, בדרך כלל אתה יכול ליצור אתר יפהפה מבלי לשלם עמלות. יש יתרונות ברורים לשדרוג לתוכנית בתשלום, אז טוב לדעת כמה זה יעלה.

לחלק מהשירותים המפורטים יהיו כל התכונות שלעיל, לחלקם תהיה חסרה אחת או יותר מהתכונות הללו, אך עשויים לספק תכונות אחרות; הם מוגבלים ל-1 GB של מקום, 10 GB של רוחב פס ועד 2 אתרי אינטרנט.

זה תוכנן במיוחד עבור מעצבים מפתחים ומשתמשי כוח שרוצים לבנות אתר אבל דורשים יותר חופש עיצובי מבוני אתרים מסורתיים כמו Coi בניית אתרים בחינם או Weebly. Site123 מאפשר לך לבחור את הנישה שלך ולאחר מכן להתאים אישית תבנית שנאספה בקפידה המבוססת על הנישה הזו, המושכת חדשים ללא ניסיון בעיצוב או פיתוח (חשוב על מי צריך ליצור אתר בהקדם האפשרי ללא ניסיון באתר).

אם תבחר להוסיף תכונות או שירותים נוספים של אתר + שיווק לשירות האתר החינמי הוא יומר לתוכנית בתשלום שמתחדשת אוטומטית במחיר החידוש הנוכחי ללא פעולה נוספת עד לביטול. לא ניתן למכור, להעביר או לשלב שירות זה עם כל הצעה אחרת. בנוסף המערכת מאפשרת שימוש בתכונת תמיכה רב לשונית כך שכל אתר אישי / ארגוני זמין במספר גרסאות שפות.

Categories: Uncategorized