אם מעולם לא נטלת ויאגרה כטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה, זה נורמלי שבפעם הראשונה שאתה לוקח את הגלולה יהיו לך הרבה יותר שאלות ממה שאתה מצפה. אבל יש עוד הרבה מה לדעת על הגלולה הכחולה הקטנה הזו, משימוש נכון בה ועד למלוא היתרונות שלה והימנעות מתופעות לוואי לא רצויות. אם זו חווית הוויאגרה הראשונה שלך – או האחרונה – זה נורמלי לחלוטין לרצות לדעת אם התרופה בטוחה. כאחת התרופות הידועות ביותר לבעיות זיקפה ברחבי העולם, ויאגרה נחקרה ונחקרה רבות לאורך השנים.
לפרטים נוספים אודות האם ויאגרה בטוחה לשימוש נא לגשת לאתר

אם אתה נוטל ויאגרה באופן קבוע

מומלץ לעקוב אחר מה שהכי מתאים לך. יתכן שתצטרך לקחת את זה כמה שבועות ואפילו חודשים לפני שזה מתחיל לעבוד, אבל אם אתה לוקח ויאגרה לפני תאריך התפוגה, עליך להיות בטוח שהתהליך עובד באותה מידה בצורה יעילה. אם אתה מגלה שוויאגרה איננה יעילה לחלוטין לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה, תוכל לשלב אותה עם תרופות אחרות. אם אתה צריך פתאום ליטול ניטרוגליצרין, הסיכון לאינטראקציה עם ניטרוגליצרין גדול מדי. שוחח עם הרופא שלך על הגדלת מינון הוויאגרה או על שימוש בתרופות לזיקפה לאורך זמן. בלי קשר, וודא שאם תיקח את תאריך התפוגה ואת תאריך התפוגה של הוויאגרה שפג תוקפה, זה לא יעזור לך להשיג זקפה. אם אתה נוטל גם ויאגרה או תרופות אחרות לבעיות זיקפה, השתמש בזריקות סילדנאפיל אם הרופא שלך אומר לך. אם אתה נוטל סוגים אחרים של תרופות ואינך משתמש בזריקות סילדנאפיל עם ויאגרה או סטנדרה, אל תשתמש בהן אלא אם כן יש לך בעיות בריאותיות אחרות או התעללות בסמים לא חוקיים. גם אם אתה נוטל ויאגרה, זה לא עובד כמו פעם, אם כי אתה יכול לקחת את זה יחד עם תרופות אחרות לבעיות זיקפה.

זה יכול לגרום לסחרחורת

לפגוע בראייה ולהשפיע על היכולת לשלוט בבטחה או להפעיל מכונות. זה יכול גם להיות מסוכן לקחת תרופות מסוימות, לחלות במחלות מסוימות, או ליטול ויאגרה בשילוב עם תרופות אחרות לבעיות בזקפה כמו סטנדרה או סילדנפיל.

לסיום

במקרים מסוימים, ויאגרה גורמת לזקפות כואבות וקבועות אצל גברים בריאים, מצב הנקרא פריאפיזם, אשר כשלעצמו יכול להוביל לתפקוד לקוי של זיקפה אם אינו מטופל במהירות. יש אנשים שלוקחים ויאגרה סבלו מדימומים, אך טרם נקבע האם אלה קשורים לשימוש בה.

לפני יותר מעשור הוציא ה- FDA אזהרה למספר מצומצם של גברים שאיבדו את הראייה בעין אחת אחרי השנייה בזמן שנטלו ויאגרה, סיאליס או לויטרה. ביולי 2005 הייתה אזהרה נוספת, הפעם על אדם שאיבד את עינו כולה או את חלקה בזמן שלקח אותה.

כאשר אתה נוטל ויאגרה בפעם הראשונה

עליך להיות מודע לכך שעשוי לקחת זמן עד שגופך יתרגל להשפעות של סילדנאפיל וציטראט. אם יש לך זקפה שנמשכת יותר מארבע שעות בגלל פריאפיזם, עליך להתקשר לרופא חירום מיד. אתה יכול לקבל זקפות עד 4 שעות אם אתה משתמש בוויאגרה רק כדי להגביר את זרימת הדם, אבל זה יכול להישאר בגוף במשך 8 שעות. זה לא אומר שהזקפה שלך אמורה להימשך זמן כה רב, וגם אם כן, היא לא אמורה לגרום לתופעות לוואי כלשהן.

 

קישורים:
תחליפי ויאגרה
קמגרה (ויאגרה גנרית)
לויטרה
סיאליס

 

Categories: Uncategorized