כל מי שרוצה לבצע הלבנת שיניים ישאל את עצמו היכן כדאי לבצע אותה. בעבר הלבנה איכותית של השיניים היה אפשר לבצע אך ורק במרפאת שיניים. אך כיום ישנה אפשרות להלבין את השיניים גם בבית, מבלי שתצטרכו ללכת למרפאה. מכאן עולה השאלה, איפה כדאי להלבין את השיניים – מה הכי נכון עבורכם? במאמר הבא נציג לכם את כל הצדדים של המטבע על מנת שתוכלו לעשות בחירה נכונה. מרפאת בי דנטל תשמח לייעץ לכם בכל שאלה על מנת שלא יהיו לכם סימני שאלה. תזכרו כי מה שנכון עבורכם זה לא בהכרח מה שנכון עבור האחרים.

עד כמה חשובה לכם מהירות הטיפול?

יש כאלה שרוצים לבחור בשיטת הטיפול הכי מהירה, וזה לא משנה להם היכן היא מתקיימת. הלבנת שיניים ביתית יכולה להיות מאוד נוחה, אך בו בזמן גם איטית. מי שרוצה להלבין את השיניים במהירות יהיה חייב לפנות למרפאת שיניים. החומר הפעיל שבו משתמשים במרפאת שיניים חזק בהרבה בהשוואה לחומר הפעיל בטיפול ביתי. לכן עליכם לקחת את זה בחשבון לפני שתעשו בחירה לכאן או בחירה לכיוון השני.

האם אתם יכולים להתמיד לאורך זמן?

הלבנת שיניים ביתית מצריכה יכולת התמדה גבוהה במיוחד, כזאת שאין אותה לכל האנשים. יכולת ההתמדה היא פרמטר שמחייב אתכם להתמיד עם הטיפול באופן קבוע על מנת לראות תוצאות. לא מעט מטופלים מספרים כי יש להם יכולות התמדה גבוהות, אך בפועל הם לא באמת מתמידים. הם מוציאים את עצמם במצב שבו הטיפול לא מביאה תוצאות כי הם לא מבצעים אותו בדיוק כמו שצריך.

כמה כסף תרצו להשקיע על הלבנת שיניים?

עוד הבדל משמעותי שחובה לשים עליו את היד הוא הנושא של עלות הטיפול. הלבנה של השיניים במרפאה תעלה כמה אלפי שקלים, הוצאה שלא כולם יכולים לעמוד בה. מצד שני טיפול ביתי העלות הכספית שהוא מצריך מכם תהיה נמוכה בהרבה. יש כאלה שבתמורה לכמה מאות שקלים יכולים להשיג את התוצאה הרצויה. תוצאה שהם תמיד רצו להשיג אותה.

Categories: Uncategorized