לדוגמא, כשאתה רוצה לבנות נוכחות מקוונת, שכירת מעצב אתרים יכולה להיות יקרה. אם אינך מקוון ואין לך אתר מותאם, אתה מתגעגע להזדמנות למצוא לקוחות פוטנציאליים. כיום יש הרבה יוצרי אתרים ידידותיים למתחילים שיכולים לעזור לך לחסוך כסף בכך שהם לא מזמינים אף אחד שייצור אתר בשבילך.

מה שמייחד את החברה הטובה ביותר לעיצוב אתרים לעסקים קטנים

היא ההתמקדות שלה בניסיון ובמומחיות לעזור לעסקים קטנים, כולל חברות סטארט-אפ ועסקים קטנים ובינוניים, לשפר את הנוכחות המקוונת שלהם ולהגדיל את המותג שלהם. בונה אתרי אינטרנט בסט מתמחה בתכנון פרוטוטייפ, פיתוח, תכנון, עיצוב מחדש ושיפור אתרי אינטרנט בניגוד לחברות עיצוב אתרים אחרות בשוק. בונה אתרים לעסקים קטנים הטובים ביותר הוא המועדף על עסקים קטנים מכיוון שהישג ידו חורג מעבר לאתרי העסקים הקטנים שיצרה החברה.

אחד מהם מאפשר לך ליצור אתר ולהוסיף חנות מקוונת אם תרצה

מבלי לדעת כיצד לתכנת. בונה אתרים הטוב ביותר לעסקים קטנים מציע אחת הפלטפורמות הקלות ביותר לבניית אתרים ובלוגים למתחילים. יש יותר מ -350 תבניות רלוונטיות לאתרים של עסקים קטנים, כולל מגוון של סחר אלקטרוני בחינם והנושאים הטובים ביותר לבניית אתרים לעסקים קטנים, ותוכלו להתאים אישית את התבניות בגופנים, תמונות, לוגו, צבעים ועוד.

קרא עוד ונפרט את ההבדלים העיקריים ביניהם

כדי לעזור לך להחליט את המתאים ביותר לצרכיך העסקיים. חקור את התחרות כדי לראות כיצד הם מעצבים ומיטבים את האתרים שלהם ומיישמים רכיבים דומים שעובדים היטב עם אתר העסקים הקטנים שלך. בין אם אתה צלם עצמאי, בעל חנות לחומרי בניין או שאתה נמצא בצורה כלשהי של עסקים קטנים, אתר נהדר הוא חיוני להצלחה העסקית שלך. תכנן מערכת ניווט אינטואיטיבית המאפשרת למשתמשים לגשת במהירות ובקלות לדפים להם הם זקוקים. היעדים הבסיסיים של האתר שלך צריכים להתמקד באופן שבו משתמשים יכולים להגיע אליהם, ויש לחזק את היעדים הללו כאשר משתמשים גולשים באתר. להלן 10 צעדים מרכזיים להתחיל, בין אם ברצונך ליצור אתר הזנק חדש ובין אם להפוך את האתר הקיים שלך ליעיל יותר – אלה 10 שלבים מרכזיים שיעזרו לאתר העסקים הקטנים שלך להתחרות בשוק המקוון. שם הדומיין שלך, המכונה גם כתובת האתר של האתר שלך, הוא נקודת הכניסה לאתר שלך.

מיטוב האתר שלך ישפר את דירוג מנועי החיפוש שלך ויגדיל את התנועה

כדי ליצור אתר עסקי, עליך לבחור שם דומיין ולגבות מארח אתרים. תוכלו ליצור אתר פשוט שאומר מעט על העסק שלכם או על אתר מסחר אלקטרוני מורכב, אך הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות הוא פשוט לומר "העסק שלי" בדף הבית.

מספר רב של צרכנים סומכים על האתר שלך ומציבים אותו במרכז כאשר מדובר באילו עסקים מקומיים אתה מבקר וממקום בו אתה קונה

אינדיקטורים לחיפוש משולב יכולים לעזור לך לבצע אופטימיזציה לאתר החדש שלך כך שהעסק הקטן שלך יוכל לייצר תנועה אורגנית.

גידול העסק שלך

הוא אחת המשימות שלהם ותוכל להפיק תועלת מהמחירים המשתלמים שהם מציעים לעסקים קטנים ובינוניים. באמצעות שירותי עיצוב האתרים שלהם הם יכולים לתמוך במוצרים ובשירותים העסקיים שלך באמצעות אתרים, אתרי מסחר אלקטרוני, אינטרא-נטים, פורטלי אינטרנט, עיצוב UX, פיתוח חזית ומאחור, אפליקציות אינטרנט סלולריות, אסטרטגיית תוכן, SEO ושירותי נגישות.

Squarespace תופסת את המקום הראשון ברשימה זו מכיוון שהיא מפתחת האתרים הטובה ביותר בסך הכל והבחירה הטובה ביותר עבור כל ענף וכל סוג של עסק

מה שמייחד את Squarespace הם התבניות החדישות שלה, עורך האתרים הקל לשימוש והתכנית הכול-באחד המשתלמת הכוללת את כל מה שאתה צריך כדי לבנות ולהשיק אתר עסקי מקצועי תוך 12 חודשים. אני ממליץ על SquareSpace על פני Wix בצורה הטובה ביותר, אך לקבלת מבט מעמיק יותר, קרא את ההשוואה המעמיקה שלי בין Wix לעומת SquareSpace.

אחד החלקים הקשים ביותר בבניית אתר

הוא בחירת הפלטפורמה לשימוש. כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה, סקרנו עשרות יוצרי אתרים מובילים בכדי לקבוע את האפשרות הטובה ביותר לעסקים קטנים בהתבסס על מגוון גורמים כמו תמחור, תכונות, יכולות, קלות שימוש ואיכות עיצוב.

SiteBuilder

הוא אחד הכלים הפשוטים והאינטואיטיביים ביותר לעיצוב אתרים. אירוח אתרים בחינם, שמות דומיינים, ניתוח אתרים ותעודת SSL בחינם לשמירה על אבטחת האתר שלך ולדירוגו במנועי החיפוש כוללים את תוכנת Drop. SiteBuilder כולל תכונות מסחר אלקטרוני בסיסיות בתוכנית הפרימיום, כמו גם מגוון רחב של כלי עיצוב מותאמים אישית.

Webs בניית אתרים לעסקים קטנים מציעה כמה מהכלים הטובים ביותר העומדים לרשות בעלי העסקים

תבניות, תכונות גרור ושחרר וקישוריות חברתית. כאשר אתה מתפתח עם WebS את האתר העסקי שלך, אנו מדריכים אותך בהגדרת האתר שלך להצלחה במנועי חיפוש ובהתאמה אישית של האתר שלך לצרכים שלך.

אנו ממליצים על כך אם ברצונך אתר סטנדרטי מבחינת המראה והפונקציונליות. אם אתה רוצה להשתמש בו, זה הגיוני שהאתר שלך יהיה בעמוד אחד.

WordPress.org

יוצר האתרים הפופולרי ביותר בעולם, מופעל בעצמו על ידי 34% מכלל האינטרנט. וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן בבלוג המקבלת תוספים ועיצובים ויכולותיה חורגות ממה שרוב המוצרים האחרים מציעים, כולל מסחר. זוהי פלטפורמת בניית אתרים כה פופולארית ששירותי אירוח אתרים רבים מציעים תוכניות אירוח מנוהלות של WordPress.

לדברי מוזלו, זוהי כעת הגרסה הדו-לשונית החינמית היחידה בשוק. BoldGrid מציע גם תוסף WordPress.org עצמאי וגם חבילת בניית אתרים מתארחת.

Constant Contact הוא לא רק אחד מספקי שירותי הדוא"ל הטובים ביותר, אלא גם בעל מפתח אתרים קטן וקל לשימוש. Constant Contact משתמשת בבינה מלאכותית כדי ליצור אתר מותאם אישית יפהפה המבוסס על הדף העסקי שלך בפייסבוק.

Categories: Uncategorized