שוחח על תוכניותיך עם אנשים, בנקים, ברוקרים, מבטחים ומוסדות פיננסיים אחרים כדי לדון כיצד אתה מצפה מעורך הדין שלך להתייחס אליך ברגע שייפוי הכוח שלך סופי. תן להם עותק של ייפוי הכוח הקבוע שלך, כך שתוכל לחתום עליו אם תרצה להקל על עבודתם. בשבוע הבא הסדרה שלנו ממשיכה עם טיפים כיצד לטפל בחתימות על מסמכי נדל"ן והלוואות, מתווכים ועורכי דין, וכיצד לחתום בשם הלקוח.

שים לב שכאשר נחתם ייפוי כוח מטעם המנהל, אין לבצע שבועה או אישור מטעם אדם אחר.

נוטריון ייפוי כוח

FS 7092202 (2) מאפשר לנוטריון לחתום על ראשי התיבות של ייפוי הכוח בשם מי שחתם על המסמך אם מי שחתם על ייפוי הכוח אינו מסוגל לכתוב את שלו. שֵׁם. חריג לכלל זה הוא כאשר מתקבל נוטריון במדינה בה נוצר ייפוי הכוח לעריכת המסמך ואישור חתימתו של המנהל. בקליפורניה, נוטריונים יכולים לדרוש את החתימה הנוטריונית על מסמך המעניק ייפוי כוח אם הם יכולים להשיג את טביעת האגודל של החותמים מרשם היומן שלהם.

הנוטריון מאשר כי הלקוח מופיע בהתנדבות מול הנוטריון וכי יש לחתום על תנאי POA על ידי הלקוח. כאשר הלקוח חותם על POA, נוטריון חייב לחתום על המסמך ולהחתים אותו.

מישיגן, מינסוטה, ניו המפשייר ופנסילבניה, עורך הדין שלך יצטרך למלא ולחתום על טופס האישור. מדינות מסוימות כמו פלורידה דורשות מהנוטריונים להשתמש בתעודת ניסוח מיוחדת כדי לאמת את חתימתו של האדם המשמש כעורך דין למעשה. אתה יכול לבקש מעורך הדין שלך שלא להשתמש בייפוי הכוח הקבוע שלך אם לא תהיה כשיר, אלא לשמור על טופס הכרה זה כך שעורך הדין שלך יכול לחתום על המקור המלא של ייפוי הכוח.

ברוב המדינות יש לחתום על ייפוי כוח רפואי ולאשר נוטריון על ידי נוטריון על מנת להיות מחייב כמסמך משפטי. במדינות מסוימות, האדם המשמש כעורך דין חייב לחתום על מסמך ייפוי הכוח הקבוע.

מדינות מסוימות מחייבות אותך להיות עד לחתימה על מנת לאשר שנראה שאתה סביר וחתמת על המסמך מרצון

המשמעות היא שעליך לרשום את המסמך לפני שניתן ייפוי הכוח עבורך. פנקסי המקרקעין של המחוז מוודאים שאף נכס לא החליף ידיים, שאין משכנתא, שעורך הדין שלך באמת ניסה למכור את המשכנתא על הנכס שלך, וכי פנקסי המקרקעין של המחוז מוכיחים שלעורך הדין יש למעשה סמכות לכך.

ייפוי הכוח נוטריוני מה הוא אומר?

הוא מסמך מחייב מבחינה משפטית המעניק ייפוי כוח לאדם ספציפי על נכסיו, החלטות משפטיות, עסקאות נדל"ן והחלטות רפואיות אם האדם ששמו אינו כשיר או אינו זמין בדרך אחרת. ייפוי הכוח הוא קבוע ומאפשר לסוכן שלכם לפעול למען החשבונות והעניינים הכספיים שלכם, לבצע חשבוניות ולשלם דמי שכירות, לבצע רכישות, לנהל את חשבונות הבנק שלכם ולפקח על הכספים שלכם.

מי שניתן לו ייפוי הכוח בחתימת המסמך מיועד כעורך דין, שהוא למעשה סוכנו של האדם הנ"ל כלקוח. תחשוב על עורך הדין כמדינה הפועלת בשמך, מוסמכת לעשות עסקים, להסדיר עניינים משפטיים ולחתום על מסמכים מטעמך.

הסוכן הוא האדם המסמיך אחרים לפעול בשם התורם הראשי או התורם של ייפוי הכוח. הנציג המורשה מעביר את ייפוי הכוח לחתום עליו.

אנשים רבים לא מבינים מהו ייפוי כוח

כולל רופא המשפחה או המומחה המטפל בך, יכולים למנות אדם אחר לרשות הרפואית שלך: בן משפחה קרוב, חבר, עורך הדין שלך או מנהל מתקן המגורים, בית החולים או המרפאה הרפואית שבה אתה מטופלים. אם הלקוח או מי שמנפיק את ייפוי הכוח הוא כשיר ומתאים למצב הרוח להעניק ייפוי כוח, הם יכולים להתרכז בעניינים דחופים יותר כמו פגישות רופא או הבראה. לדוגמה, אם בית משפט מחליט שצד שלישי עומד בייפוי הכוח, הוא רשאי להורות לסוכן לפצות את הצד השלישי או לפרש או לשנות את ייפוי הכוח להסרת הסוכן.

כאשר מסמך מאושר על ידי נוטריון

הנוטריון לא רק מאשר את תוכן המסמך, אלא גם מאשר כי המסמך נחתם באופן אישי על ידי האדם הנוגע בדבר. נוטריונים במדינות מסוימות רשאים להעיד על החתימה ולהפוך את החתימה על ידי המעשה הנוטריוני לרשמי. תוכל גם להשתמש בחוק כדי להוסיף שכבת הגנה נוספת לתיעוד שלך אם המדינה שלך אינה דורשת נוכחות או סמכות שלך או אם אתה מוסיף דבר שאינו ניתן להפרכה.

לאחרונה כתבתי במגזין זה על אדם המחזיק בידו מסמך נוטריוני שכותרתו "ייפוי כוח" ובראשו אותיות מודגשות

שפתח את הדלת לאדם הלא נכון לחתום על המסמך מבלי לדעת או מסרב לבצע את המעשה הנוטריוני. נוטריונים אינם מאמתים חתימות משלהם ועליהם להיוועץ בנוטריון בכדי לבצע את המסמך אלא אם כן חוק מדינה מחייב אישור נוטריוני.

ייפוי הכוח הרגיל תקף רק אם המנהל מוסמך

כלומר הוא מסוגל לקבל החלטות משלו, לא נכה, והוא חייב להתחיל מתישהו בעתיד. לרלף ניתנה הסמכות לפעול בשמו של סוזי, והוא קרא לסוכן-עורך הדין שהיה למעשה הנמען "סוכן-עורך-דין של מקבל-העובדות", כדי לציין רק כמה מונחים נפוצים.

 
כדי לשמוע עוד מידע אודות ייפוי כוח חתום על ידי נוטריון נא לבקר באתר rehovot-notary.com

Categories: Uncategorized