כשאתה חוזר הביתה, ישנן סיבות רבות מדוע חשוב לדעת כיצד לחשב את הצילומים המרובעים שלך. אחת מנקודות הנתונים החשובות ביותר שיש לאסוף היא כיצד למדוד אותה, ובמה מדובר.

אחת הדרכים הקלות ביותר לחישוב השטח המרובע של הבית שלך

היא למדוד את השטח החיצוני ולחשב את השטח הכולל של השטח המרובע שלך ואז להוסיף אותו. פשוט מדדו את האורך, הזמן והרוחב שלכם כדי למצוא את הריבוע – צילומים מכל חדר. יש להשתמש בשיטה זו בכל החדרים בכל סדר גודל, אך ניתן לחשב אותה גם לכל הבית, גם אם הוא רק בקומה אחת או בצורת מלבני. מדוד את החדר שלך והכפל את אורכו ורוחבו של אותו חדר במספר המ"ר שאתה מודד מבחוץ, ואז הכפל אותו בכל מטר המרובע של החדר שלך כדי לחשב את המ"ר של החדר.
למידע נוסף על מדידת שטח בית כדאי לבקר ב- surveyor10.co.il

בעזרת מחשבון זה תוכלו לחשב את המטר המרובע של חדר יחיד ולחשב את כל חלל הפנים הביתי

אם זה המקרה, דף המחשבון שלנו למחירי מ"ר יביא פרטים על המדידות שעליך לבצע, ואילו אנו נספק לך כלים שיעזרו לך לחשב את כל הבית שלך ולקבל את המידות והחומרים המדויקים לפרויקט שלך, ללא קשר לצורת החדר או החלל. התוכנית לעיל כוללת מגוון כלים המאפשרים למדוד את כל הבית שלך או לקבל מדידה מדויקת עבור כל חומר או פרויקט. ללא קשר לצורה או גודל החדר, כללנו את האזור שיש לחשב ומדריך צעד אחר צעד לכל חדר. הדפס גליון עבודה בהתאמה אישית או צור עותק של תוכנית הרצפה שלנו אם אתה זקוק לחדר כולו למדידה, כגון קירות, תקרות, רצפות, קירות ותקרות.

אם אתה רוצה לדעת כיצד למדוד את הרגל המרובעת של כל הבית שלך

אתה יכול להשתמש באותו חישוב. אם במקרה מודדת רצפות באזור מורכב כגון מרתף, נסה לחלק את הרצפות למספר קטעים מלבניים ואולי משולשים והוסף את המספרים כדי לקבל את הצילום המרובע הכולל של כל קומה. אמנם חשוב למדוד את הצילומים המרובעים של כל קטע, אך עליך למדוד כל חדר כדי לוודא שיש בו חלונות, דלתות וקמינים. הקפידו להתבונן בדלתות ובחלונות בעת מעבר בחדר, כמו גם במדידת מעבר הכניסה.

כדי לחשב את מספר המ"ר, הכפל את אורכו של כל חדר ברוחב החדר. גלה באיזו אדמה תתקין אדמה חדשה על ידי מדידת כל השטח המרובע של כל הקרקעות הדרושות לפרויקט.

 

כדי לחשב את הרגל המרובעת של שטח מלבני, עליך למדוד את האורך והרוחב של כל אזור. כדי לחשב שטח למטר מרובע, מדוד שני מימדים (שים לב שאנו דנים באזורים בעלי צורה לא סדירה למטה). השלב הבא יהיה למדוד כל משטח ואז להוסיף אותו לכל החומר המרובע.

כך למדוד ולחשב נכון את הצילומים המרובעים הכוללים של חדר או ארון

מדוד את האורך והרוחב של הבית כולו והכפל אותו כדי לקבוע את הסכום הכולל של כל הרגליים המרובעות. אם אינך צריך, תוכל להשוות את החדר עם חדרים אחרים שאולי אתה מכיר, כמו המטבח או חדר האמבטיה. לאחר שחישבתם את השטח של שלושת החדרים הללו, זה רק עניין של הוספתם יחד בכדי לקבל את הריבועים הכוללים של חומר הסרט לכל חדר.

לדוגמא שקול את פריסת חדר ההורים של הלקוח

בחר את צורת החדר, עבור לחדר ההורים הנוכחי עם סרט מדידה, השווה אורך ורוחב, הזן את הממדים שלך ולחץ על הלחצן חישוב כדי לקבוע את השטח מהחדרים ברגל מרובע. גם אם אתה מגלה בדיוק איזה שטח נכלל בחישוב השטח, עליך לדעת לספור את הנפחים ומה הסכום הכולל משקף.

לדוגמא, ניתן לבצע מדידות באינץ 'ובאינץ' ולהמיר את התשובה הסופית ליחידות הדרושות. ברגע שאתה יודע למדוד מטרים רבועים, עליך למדוד את רוחב האורך ואורכו או פשוט להכפיל אותו (במקרה של ריבועים ומלבנים).

אם אתם מתכננים למדוד חדר לפי חדר

פשוט קחו סרט מדידה והכפלו את רוחב החדר באורך כדי לקבל את המטר הכולל של החדר. כדי לעזור לך לקבוע את גודל הבית שלך, מחשבון המ"ר שלמטה הוא דרך נהדרת למדוד את השטח כדי לקבוע כמה רצפה, שטיח ואריחים אתה עשוי להזדקק כשתתחיל בשיפוץ. לאחר שחישבתם את השטח שלכם, תוכלו להתאים את הפרויקט שלכם לייצור פסולת כאשר אתם יודעים כמה חומר עליכם להזמין לפרויקט. לדוגמא, אם פרויקט האריחים שלך דורש אריחים, תוכל לחשב את המטר המרובע שלך (במטרים או בדונם) בכדי לאמוד את שטח הכמות הנדרש.

 

Categories: Uncategorized