התקנת גנרטור המתנה בביתכם תכין אתכם להפסקת חשמל. השלב הראשון בהתקנת גנרטור הוא לקבוע אם הנכס שלך והאם אתה יכול להתקין גנרטור, ואם כן, ליצור תוכנית. התקנת גנרטור המתנה דורשת תוכנית, היתר בניה ושירות, ונדרשות שתי יחידות פיקוח תעשייתיות לפני ההפעלה.

עבור מרבית גנרטורי המתנה מקוררים באוויר בבנייני מגורים

המשמעות היא לפחות 18 ס"מ בבניין, 36 ס"מ בצדדים ומול הגנרטור, ולפחות מטר וחצי בין חלונות, דלתות, פתחי אוורור פתחים אחרים. כאשר אירוע מזג האוויר הבא מאיים על אספקת החשמל ומכבה אותו, מרכזים ביתיים גדולים מוכרים את מלאי גנרטורי המתנה הניידים שלהם בתוך שעות. תוכלו לרכוש גנרטורים לאתרים נבחרים העומדים בתקנות אש וחשמל מקומיות ולאומיות וכן המלצות יצרן.

הקמת גנרטור כזה מחייבת אישור UL 2200

התוכנית המבנית לבניית בית הגנרטור צריכה להכיל הוראות שלב אחר שלב, לציין את הממדים המיועדים ולפרט את כל רכיבי האספקה הנדרשים לבניית הרצפה, הקירות, הגג והדלתות. את התיעוד על גודל הגנרטור ומתג ההולכה יש להשלים על ידי מהנדס.

גנרטורים מופעלים בדרך כלל על ידי בנזין

שהוא נוזל דליק ביותר, ולכן יש לנקוט בזהירות כמו במנוע בעירה פנימית. גנרטור ביתי פועל בצורה הטובה ביותר עם פרופאן, לכן יש לקחת בחשבון גורם זה בתכנון שלכם. במידת הצורך, צריך להיות מקום למיכל קבור בחברת אספקת הפרופן המקומית.

העסקת חברה מקצועית לתחזוקת מערכת גנרטורים לשעת חירום בהתאם ל -110% תפחית את עלות הבעלות הכוללת ותאריך את חייה

חשוב לציין כי הזמנת ציוד חלופי ללא האישורים הנדרשים מהווה סיכון מיותר לפרויקט הייצור של מחוללי חירום, שכן שינויים בדרישות עלולים להיות יקרים או גרוע מכך, להפוך את המערכת שהוזמנה לא תואמת למפרטים המשתנים. מחוללי גיבוי קיימים מוכנים לשימוש כאשר הם נלקחים במצב לא מקוון, אך יש צורך בעלות נוספת של צורך בגנרטור נייד.

הבנת התהליך של בחירת גנרטורים וטיפול בבעיות אלה יעזרו למפעל לבצע השקעה שתעשה אותו מאושר ותציל חיים כל יום

תכנון ואבטחת אספקת החשמל אינה משימה קלה, וההשקעה הניכרת הכרוכה בכך היא שמנהלי המפעלים יבינו את נקודות ההחלטה המרכזיות של פרויקט הגנרטור. המטרה היא לעמוד בדרישות העסקיות ולעמוד בקודים ובדרישות של ארגון גדול, כולל הגנרטור, בתכנון המפעל החדש.

לא נכון להניח שגנרטור יכסה את כל מערכת החשמל וכי במקרה של הפסקת חשמל זה יהיה עסק כרגיל

מחוללי חירום חיוניים להפעלה בטוחה של בניין בזמן הפסקת חשמל או חירום. הם מספקים ספק כוח חירום לתאורת חירום, מעליות, אזעקות אש, משאבות כיבוי אש, משאבות מים, משאבות מים שירותיות וציוד קריטי אחר, כמו גם מעגלי עוקף.

גנרטור יכול להיות מזל טוב במהלך סערה או מצב חירום אחר הגורם להפסקת חשמל בביתך או בעסק שלך

גנרטור מקורר באוויר 22 קילוואט שיכול להניע בניין בגודל 2,500 רגל מרובע יחזיר לכם כ -5,000 דולר, אז עליכם לחסוך כל כסף שתוכלו. לאחר שקבעת את גודל המתחם וודא שהגנרטור עצמו גדול מספיק כדי לשאת את העומס שהגנרטור יצטרך במקרה של הפסקת חשמל.

אם אתם מחפשים מערכת עצמאית

ייתכן שתוכלו ליישם אותה עם אומן יחיד והיתר פשוט מטעם רשות הבנייה המקומית. להתקנות מורכבות יותר, כגון מחולל חירום קבוע, יתכן שיהיה צורך להתייעץ עם מהנדס חשמל מוסמך. אם אתם מתכננים להתקין מערכת גיבוי עמידה יותר עם גנרטור זמני, עליכם להזמין קבלן חשמל מהימן שיוכל לבחון את דרישות ההתקנה, לשאול שאלות הבהרה, להציע פתרונות חלופיים, לספק הערכות ושיקולים ולסייע לארגון בקביעת ההיתכנות והעלות. של תוכנית התאוששות חשמלית. לאחר שההיתר ניתן והוצא, תוכלו להמשיך במסירה והתקנה של גנרטור המתנה החדש בביתכם. התקנת גנרטור המתנה רב עוצמה אינה קלה ודורשת איש מקצוע. התקנה נכונה דורשת ידע לא רק במפרט הגנרטורים, אלא גם בחיבורי גז וחשמל. השלב האחרון לפני שאתה שוקל להתקין את הגנרטור החשמלי שלך הוא בדיקה. הקבלן שלך צריך לספק לך מידע אודות רישיון הקבלן, עבודות ממשלתיות, רישיון עסק באורגון סיטי ואגם אוסווגו ורישיון Metro Metro. גנרטור המותקן ללא היתר יכול להוביל לקנסות כבדים בעירכם או בעירכם אם הם מגלים זאת.
כדי לקרוא מידע בנושא של מהם שלבי התכנון לבניית גנרטור מקצועי? מומלץ לגשת לאתר https://www.shmerling.co.il/

בעת הגשת הבקשה להיתר

הפרויקט יוגבל לעבודות חשמל, מכניות וסניטריות, אך יידרש שילוב של שלוש תוכניות הבנייה. הגנרטור ימוקם במפעל, או שיירכש ויותקן מחוץ למפעל כמערכת עצמאית. המנוע, הגנרטור, המנוע ומערכת הקירור מונחים על החלקה במפעל ומיישרים אותם להפעלה.

 

Categories: Uncategorized