כשאנחנו מדברים על וול סטריט, אנחנו בדרך כלל מדברים על האזור במרכז העיר ניו יורק המשתרע על שמונה רחובות לאורך ברודווי. אבל מהו הרחוב הזה, ומה המשמעות של לדבר עליו כשאתה מדבר עם אנשים מעבר לרחוב, כלומר שאר מנהטן?

וול סטריט

היא בדרך כלל אוסף של חברות הנסחרות בבורסות בכל המדינות. באופן סמלי, וול סטריט מתייחס לבנקים, קרנות גידור וסוחרי ניירות ערך המניעים את הבורסות בעיר ניו יורק ובשאר ארה"ב. היא מוזכרת באופן קולקטיבי על ידי מספר אנשים וארגונים הקשורים ישירות לשוק המניות, כמו למשל נציבות ניירות ערך (SEC), מועצת הנגידים הפדרלית רזרב (Fed) וסוכנויות ממשלתיות אחרות.

וול סטריט

היא הרבה יותר ממיקום; באופן מטפורי מדובר באוסף חברות בניו יורק ובשאר ארצות הברית. וול סטריט שימש לתיאור חברות הנסחרות בבורסות בארה"ב, אך מאז שימש כמונח המתאר את המגזר הפיננסי באופן כללי, כמו גם בנקים, קרנות גידור וסוחרי ניירות ערך. ישנן מספר דרכים שונות להשתמש במונח "וול סטריט" ביחס לשוק המניות ולשווקים פיננסיים אחרים.
עבור עוד מידע בנושא של מה זה וול סטריט יש לבדוק ב- bigshotnews.net

עבור רבים

השם הפרטי שעולה בראשך יהיה "וול סטריט", אך עבור אנשים שאינם אמריקאים, בוודאי תחשוב על טיימס סקוור, מדיסון אווניו או ברודווי, או שתגיד "רחובות ניו יורק. . " אמריקנים, הזכירו את הנושא, ובשביל אנשים רבים וול סטריט מקוצר ל"רחוב ", שכן המונח משמש לעתים קרובות את העולם הפיננסי והתקשורת. באשר לרכישה ומכירה של מניות וניירות ערך אחרים, זהו מונח גג המשמש לתיאור כל השווקים הפיננסיים.

בשורה התחתונה המסחר על הרצפה

הוא זה שלמעשה מבצע את המסחר שמניע את וול סטריט, כי כך באמת התחיל המסחר במניות. בסופו של דבר, ישנם סוגים רבים ושונים של מתווכים, מתווכים וחברות תיווך, אך אני מעריך כי 99.99% עד 99% מהמשקיעים הקמעונאיים יבצעו את עסקאות המניות שלהם באופן מקוון. אם אתה משקיע במיין סטריט, כנראה שתסתכל בוול סטריט כדי להפיק את המרב מהכסף שלך. יש אנשים שקוראים למה שקורה בוול סטריט מקום על הצד הטוב ביותר, מה שהופך אותו למקום להיות בו, לפחות בבנקאות השקעות וקמעונאות.

מדרחוב בוול סטריט שכבר סתום בתיירים ומתווכים מדי יום יכול היה להידמות יותר לטיימס סקוור אם הייתה הפיכתה של העיר לנעימה יותר בהליכה הייתה אחת ממטרותיו העיקריות של ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו.

אני חושב שהרבה אנשים רואים בוול סטריט מקום של שחיתות ותאוות בצע

קיצונים פיננסיים מאמינים לעתים קרובות שכל מה שטוב לוול סטריט בהחלט רע לרחוב הראשי וכן הלאה. אין שום דרך לראות את ההבדל בין "וול סטריט" ל"רחוב הראשי "בכל מה שקשור להשקעת הכסף שלך.

כאשר מתקיימות תקנות להגנה על משקיעי מיין סטריט, משקיעים בוול סטריט מתלוננים על התערבות בזכותם להיות חופשיים ורווחיים.

זאב וול סטריט

שהוא, לדעתי, אחד הסרטים האהובים עליי בשוק המניות, ו"הביג שורט ", שמתמקד בבנקים המלווים כספי משכנתא לכל אחד ממש לפני תאונת הדיור ב -2008. היו שני משברים פיננסיים גדולים הקשורים לוול סטריט: השפל הגדול והמשבר הפיננסי ב -2008. באותו יום בו נהרס בניין קרייזלר, רוב הבנייה בוול סטריט נתקעה במשך עשור. למרות שמסחרם המשיך להתרחב מאז מלחמת האזרחים, נותר מעט מהעידן כיום.

אפילו וול סטריט ג'ורנל לא מתנהג לגבי "וול סטריט" עצמו, אלא לגבי הענף הפיננסי בכללותו, ולא רק ענף הבנקאות.

אחד השערים

הוא מה שאנחנו מכנים פינת וול סטריט ופרל סטריט, ואילו השני הוא וול סטריט וברודווי, ולשניהם יש אקדחים. הוא משתרע לכל אורכו של מה שעכשיו פינת וול סטריט ורחוב פרל, ועובר דרך מה שאנו מכירים כיום "וול סטריט". יש לה כתובת (רחוב ברוד 18), אך מבחינה טכנית זה בכלל לא וול סטריט; הוא ממוקם בלב מנהטן, בצומת לשעבר של ברודווי ורחוב מיין בעיר ניו יורק, צפונית לשדרה החמישית.

בפינה

המכונה כיום "הפינה", נמצאים גם מספר מבנים היסטוריים אחרים, כולל הבורסה בניו יורק ובנק הפדרל ריזרב. בשנת 1796, הבנק האמריקני הראשון, שנקרא בכינויו "בנק ארצות הברית של אמריקה", נמצא גם הוא בוול סטריט. עשרים וארבעה גברים הקימו את מה שהחזיק את הכל ביחד, ושכבו בבורסה החדשה בניו יורק בוול סטריט 11.

Categories: Uncategorized