בעידן הדיגיטלי, חיוני שתשתמשו גם בכרטיסי ביקור דיגיטליים כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר לך לערוך את הכרטיסים שלך בכל עת, כך שהם תמיד מעודכנים עם פרטי הקשר האחרונים.

כרטיס הביקור חייב להיות בעל עיצוב ברור

אך התוכן שהוא מכיל חשוב לא פחות. חשוב לחשוב על הפיזיות של כרטיסי הביקור שלך, מכיוון שהמידע שהם מכילים הוא החשוב ביותר ליצירת לידים ולקוחות. בעת תכנון כרטיס ביקור, דאג לכלול את כל המידע החשוב כדי שתוכל ליצור קשר עם החיבורים החדשים שלך.

הדפסת כרטיס הביקור שלך

היא השלב האחרון בתהליך זה, עליך להיות בעל עיצוב לכרטיס לפני שתדפיס. כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך ליצור כרטיס שיכול לשקף גם את המותג, העסק וההיסטוריה שלך באמצעות מדיה מצורפת. בין אם תבחר כרטיס ביקור דיגיטלי או נייר, עליו להיות מתוכנן כך שישפיע.

כדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, עליכם להיות מסוגלים לקשר לקוד QR המודפס על כרטיס הנייר.

אתה יכול להזין כמה  מידע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שתרצה

וכשמישהו סורק את הקוד הוא מופיע בכרטיס. משם תוכל לשמור את הכרטיס שלך כ- .vcf ותוכל לשאת אותו לכל מקום כל עוד יש לך גישה לטלפון או למחשב שלך. אמנם אתה יכול לשכוח או לתת תוקף של כרטיסי ביקור מנייר, אך תמיד יש היצע אינסופי. אף פעם לא נגמר לך המקום, תמיד יש לך כרטיס ביקור דיגיטלי מוכן, לא משנה מה אתה עושה.

רק בגלל שכרטיסי ביקור עדיין משרתים מטרה זה לא אומר שהם נוצרים שווים, אבל הם עדיין משרתים מטרה. אם אתה משתמש בכרטיס ביקור מודפס, השתמש בו לטובתך על ידי שימוש בו ושימוש בקישוריות שהכרטיס מספק.

הן כרטיסי ביקור מנייר והן מכרטיסי ביקור מצוינים בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך

אך הם אינם זהים. זכור שאנשים שבודקים את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך עדיין רוצים לבקר אותך, להרים טלפון או לשלוח לך דוא"ל, אך זכור שאם נדרש קשר פיזי, עליך להיצמד לכרטיסי ביקור דיגיטליים. אז אתה לא צריך לסמוך על הצוות כדי לבנות אותם מאפס. כך או כך, המטרה היא לקבל מושג טוב מי יכול או ישלח כרטיס ביקור דיגיטלי משלהם.

לכל יישום כרטיסי ביקור דיגיטליים יש פגמים

והוא הדין לשימוש נכון בכרטיסי ביקור דיגיטליים. אין דרך נכונה או לא נכונה להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי, אך ישנן דרכים נכונות וחלקן שגויות. בבחירה בין כרטיסי ביקור דיגיטליים לנייר, עליך לקחת בחשבון את קהל היעד שלך ואת יכולתו ליצור איתך קשר בעת שיתוף הכרטיס עם לקוחות ואחרים.

מחקר מראש: לפני שתפיץ את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך, כדאי לשקול מי מועמד סביר לעשות איתך עסקים.

כאשר אתה משתף את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך עם לקוח פוטנציאלי או שותף עסקי בפעם הראשונה

תרגל לשתף אותם עם חברים ובני משפחה לפני שתשתף אותם עם חבריך או משפחתך. כשאתה מחפש כרטיס ביקור, שקול את האפשרויות דיגיטליות מול נייר ושלב את ה"אני הדיגיטלי "שלך בכרטיס הנייר. לפני שתבצע את המעבר הדיגיטלי המלא, כדאי לשקול להדפיס כמה כרטיסי ביקור עם מגע דיגיטלי. השתמש בכרטיסי ביקור דיגיטליים: כמו בכרטיסי ביקור פיזיים, חשוב לשמור על התווית הנכונה לכרטיסי ביקור דיגיטליים.

ישנן תבניות מודפסות לעיצוב כרטיסי ביקור, אך ניתן גם ליצור את הכרטיסים שלך באפליקציית כרטיסי ביקור דיגיטלית המאפשרת לך לעצב כרטיסים מאפס, כגון עיצוב כרטיסי ביקור.

אתה יכול לחלוק מידע על העבודה שלך ועוד על העסק שלך עם האנשים שאליהם אתה שולח את הכרטיסים שלך. זה גם מעדכן את הנתונים שלך על ידי העלאה אוטומטית של כל השינויים שבוצעו על ידי אנשי הקשר שלך לכרטיסי הביקור שלך.

 
בכדי לבדוק עוד פרטים מורחבים בתחום של fixcard- כרטיס ביקור דיגיטלי ומה חשוב לדעת לפני שיוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי נא לבקר באתר fixcard.net

Categories: Uncategorized