מאמר זה יראה לך מדוע ה- MacBook Pro או ה- Air שלך ממשיכים לתקן Mac קפוא ואיזה פתרון קריסה זמין. תקן מסך שחור ב- iMac או ב- MacBook שלך: ב- Pro וב- Air, המסכים שלהם משחירים וגורמים לקריסת מחשב.

הבעיה הגדולה שעומדת מאחוריה

היא שאם ה- MacBook Pro שלך קופא, וזה קורה שוב ושוב, אינך יכול לכבות אותו או לכבות אותו. בדרך כלל, רק אפליקציות קורסות או קופאות, שניתן לתקן על ידי הפסקה והפעלה מאולצת, אך בדרך כלל יש פיתרון טוב יותר מכל אפליקציה שמתרסקת או קופאת כדי לתקן אותה. כדי להשתמש בתכונה זו, בדוק מה לעשות כאשר מקפיא מק: הוא מתחיל להסתובב כמו כדור חוף על גלגל הקשת, מזיז את מצביע העכבר, אינו יכול להזיז או להשתמש במקלדת, או להתחבר או לצאת, או שאי אפשר לכפות עליו לעצור או לעצור. אם אתה הורג אפליקציה קפואה, לחץ על Command – Shift – Option – Escape כדי להרוג אותה, במקום לבצע אתחול מחדש קשה על ידי לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה. ה- Mac שלך יקפא עד ש- Mac OS X כבר לא יוכל להזיז את הסמן או אתחול לחלון חדש, כגון חלון מסך שחור. אם אתה חושב שה- Mac שלך קופא או קורס, השתמש בשיטה הרגילה להפעלה מחדש: אתחל את ה- Mac על ידי מעבר לתפריט Apple. אם האפשרות Force – Quit אינה פועלת, נסה שוב באמצעות תפריט Restart, אך אם היא אינה פועלת, באפשרותך להפעיל מחדש את ה- Mac באמצעות כפתור ההפעלה. הפעלה מחדש של Mac יכולה לתקן שגיאות ובעיות קלות רבות, וזה גם הליך חשוב שיעזור לשמור על Apple Mac שלך.

אם ה- Mac שלך הופעל מחדש מסיבה לא ידועה, יש פתרון מהיר למניעת קריסות נוספות. אם אתה יודע את כל הסיבות האפשריות שבגללן ה- Mac ממשיך לקרוס, יהיה קל יותר למצוא פיתרון.
כדי לקרוא עוד בנושא של מה לעשות אם מחשב macbook התקלקל ותיקון מקבוק יש להעיף מבט ב- laptoplab.co.il
לעוד פרטים בנושא של תיקון למקבוק כדאי להעיף מבט ב- laptoplab.co.il

אם אתה משתמש ב- MacBook וה- MacBook שלך ממשיך לקרוס

מאמר זה עשוי להיות מועיל עבורך. אם אתה משתמש ב- PowerPoint וזה ממשיך לקפוא ולהתרסק ב- Mac שלך, אתה יכול לנסות פיתרון. אתה יכול לנסות לתקן את הבעיה – על ידי התקנה מחדש של Mac OS – או שאתה רוצה לאתחל את ה- MacBook כל הזמן.

אם ה- Mac שלך כבוי והמסך נשאר שחור

נסה ללחוץ על כפתור ההפעלה פעם אחת, ואז לחץ על מקש S והוא יופעל מחדש. אם השלבים שלעיל אינם פועלים וגם המקלדת שלך אינה מגיבה, לחץ על Ctrl + Opt + Cmd + Power והחזק אותו למשך מספר שניות כדי להפעיל ולכבות אותו. לחץ שוב על לחצן ההפעלה אם אתה משתמש ב- MacBook שאינו עושה זאת, כלומר אינך צריך לכבות אותו. אם הוא נעול לחלוטין ואינך עובד או שהמקלדת אינה מגיבה, תוכל ללחוץ שוב על Ctrl + Opt + Cmd + Power ולחץ עליו שוב.

הפעל מחדש את המחשב

הפעל אתחולו כרגיל ונסה לגשת לאפליקציית הדואר כדי לראות אם הבעיה עם קריסת הדואר ב- Mac שלך כבר נפתרה. אם זה עובד, נסה להתחבר למכשיר חיצוני ולבדוק אם הוא קורס, אך התחבר רק למכשיר זה; אם מכשיר מחובר בו זמנית, ה- Mac עדיין יעבוד אם תפעיל אותו מחדש במצב רגיל. לאחר שעשית זאת, נסה להפעיל אותו מחדש, נסה לגשת שוב לאפליקציה כדי לראות אם נותרו קריסות ב- Mac, או בדרך כלל נסה להשתמש באפליקציית הדואר כדי לראות אם זו תוקנה, ואם לא, בדוק אם קיימות קריסות ו התחבר רק למכשירים האלה. לאחר שתסיים, אתחל מחדש ואפשר למחשב שלך לאתחל כרגיל; נסה לגשת לאפליקציית הדוא"ל ולראות אם היא הייתה קורסת בטעות אם היית משתמש בה.

אם ה- Mac שלך קורס, נתקע או שהוא כבר לא מופעל, הסוללה עלולה להיות פגומה. אם יש לך אפקט הקפאה, אל תשאיר את ה- Mac יותר מדי זמן, מכיוון שהוא כנראה יופעל מחדש באופן אוטומטי.

מקור אפשרי נוסף לבעיות הוא תוכנת מערכת מושחתת, אם כי הפעלה מחדש של המחשב באמצעות סיומות לא תחסוך אותו מפני קריסה.

תבחין כי ה- Mac שלך משתמש כמעט בכל הזיכרון (RAM) ובעיות מתרחשות כאשר חלון Safari פתוח

זה יכול להיות בגלל קריסות הקשורות לתוכנה, אך ייתכן שיש לך גישה אליו גם כאשר הזיכרון מלא, ובמקרה זה ייתכן שאתה גורם לבעיה. הקפאת אפליקציות בדרך כלל לא קורסת את כל ה- Mac, אך זה עדיין סיכון כאשר יישומים רבים פועלים בו זמנית. זה יכול להיות נורמלי שקריסה אחת או שתיים מתרחשות מדי פעם, אך אם תוודא שה- Mac אינו קורס לעיתים קרובות, תיתקל בבעיה זו בתדירות גבוהה יותר. אם אתה מודאג מכך שה- Mac יתרסק לעתים קרובות, קיים גם סיכון שהוא יתרסק.

Categories: Uncategorized