סכסוכים בין שכנים הם לעתים קרובות תוצאה של אי הבנות. הבלבול בנוגע לאופן בו נכס אחד מסתיים לצד השני מתחיל, ולכן מומלץ לערוך הערכת נכס.

עלות מדידת גבולות השטח יכולה להשתנות בהתאם לסוג המדידה, גודל וצורת הנכס. העמלה הזולה ביותר שאתה משלם עבור סקר A landA היא עלות הבחירה בסוג A כדי לספק בהירות היכן ברשותך נכס.

עלות מדידות הקרקע משתנה בהתאם לזמן הנסיעה של המודדים המקצועיים

ככל שהאחוזה שלך גדולה יותר, כך תצטרך יותר סמנים ותוכלו לשלם יותר. עלויות מדידות קרקעות לדונם סקר קרקעות יכול לעלות בין 50 $ ל 500 $ לדונם, תלוי בגודל הקרקע, איך היא מיוערת, כמה פינות קרקע אתה צריך לסמן.

לחלקות עם יותר שטח ויותר פינות עלויות הסקר גבוהות יותר

מרבית סקרי הקרקעות עולים בין 200 ל -800 דולר והעלות הממוצעת היא 500 דולר. לסקרים של אלטה יש עלות ממוצעת גבוהה יותר בשל העבודה הנוספת העוסקת במחקר מסמכים המספקים פרטים נוספים.

מדידות קרקע הן כלי הכרחי לקביעת קו נחיתה ומיקום מאפייניו. הסוגים הפופולריים ביותר של סקרי קרקעות הם סקרי גבול, סקרי משכנתא וסקרים טופוגרפיים.

סקר קרקעות

הוא מסמך כתוב או משפטי או ייצוג גרפי או תיאור של פיסת אדמה המגדירה גבולות שטחים וטופוגרפיה. מדידת קרקעות היא כלי למדידת שימוש בקרקע, תכנון בניין חדש, תכנון גדר חדש, סכסוכי גבולות ובעלות, דרישות ביטוח וחלוקת קרקע. אנשים יכולים לבקש מסוקר עזרה בסימון פינות קרקע, קווי גבול, הגדרת ציוני דרך וספקת מפות מדידה או ציורי CAD.

אלמנטים אחרים הם מיקום הכבישים הנוגעים לגבולות הנכס. ללא קווי נדל"ן מוגדרים בבירור, בנק אינו יודע היכן להלוות, וקבוצת בנייה אפילו לא יודעת היכן להתחיל לבנות. הכן מסמך סקר של הנכס שלך והיכן הוא ממוקם.

כשאתה קונה נכס עם תוכניות בנייה

אתה רוצה לסקור את הקרקע שלך כדי שתדע את הגבולות שלך ואיפה הנכס, בין אם אתה יודע את זה או לא. מדידת גבולות מתארת את הגבולות המדויקים של המדינה שלך באמצעות גבולות טבעיים או מלאכותיים שנקבעו במסמך כתוב. למידע נוסף על סקרי הגבולות שלנו ומה עליכם לעשות בכדי להשיג אחד להעברת נכסים וקרקעות.

אם שני בעלי נכסים חולקים על התערבויות על ידי גדר שכנה או מבנה אחר

מדידת גבולות שטח היא השיטה העצמאית היחידה לפיה צד שלישי יכול להגיש מסמך מוגדר בבירור כדי לפתור את הבעיה. בדיקת גבולות מראה את זכות הדרך וההיתר להכנס לנכס של השכן. אם בניית גדר, מבנים חיצוניים אחרים או גג או טרסה חדשים מובילים לוויכוח או לפגיעה נתפסת בכישלון, יש לבחון כוח בכדי להביא לפיתרון.

במקרה של סכסוך גבולות

מודד הגבולות שלך ישמש כמסמך רשמי והמודד שלך עשוי לפעול כמומחה חוות דעת בבית המשפט במקרה של סכסוך. באוהיו, רק מודדים מקצועיים המורשים על ידי מועצת המהנדסים של מדינת אוהיו מורשים לערוך סקרים. סקרי גבול במדינת ניו יורק חייבים להתבצע על ידי מודד מורשה בהתאם לחוק מדינת ניו יורק.

כמודד מסחרי או פרטי

אתה מתמודד עם כל ההיבטים של רכוש מגורים ומסחרי, בין אם במגזר הפרטי או הציבורי. הפעילויות העיקריות נוגעות לניהול, רכישה, מכירה או השכרה של קרקע או מקרקעין ושווי הנכסים שנבדקו. כבעל נכס, אתה אמור להיות מסוגל לסקר את הנכס שלך בזמן שאתה שוכר מודד או כשאתה קונה בית לבנייתו.

חברת מודד מוסמך מספקת מגוון רחב של שירותי מדידה ללקוחות במגזר הציבורי והפרטי

אנו מספקים שירותי מדידה מקיפים מבניית מגדל פלדה ועד סריקת לייזר תלת מימד לבנייני מסחר ומגורים, מבנים, כבישים מהירים, גשרים, שירותים, נתיבי מים ורכישות נדל"ן.

אנו חברה מנוסה של מודדים עם יכולת מקצועית להשלים את סקר הקרקעות המסחריות והמגורים שלך במחיר תחרותי

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שבעלי נכסים נעזרים במודד מורשה היא מיקום קו A או קווים אחרים. רוב האנשים מחפשים מומחיות של מודד מקצועי ומבקשים ממנו להבהיר את נושאי תיאור הרכוש הכלליים לפני שהם הופכים לבעיה.

אם אתה חושב לרכוש או לבנות משהו להוסיף לנכס שלך, מומלץ לבצע הערכה כדי להגדיר את ממדי הנכס שלך.

Categories: Uncategorized