בואו נסתכל כיצד להפוך למעצב פנים וכמה דברים שעליכם לדעת לפני שאתם נרשמים לקורס. התוכנית לעיצוב פנים של אוניברסיטת סינסינטי מלמדת את התלמידים מגוון רחב של מיומנויות, החל בפתרון בעיות ועד עיצוב וכלה במיומנויות מעשיות. תוכנית זו מוסמכת על ידי המכון האמריקאי לעיצוב פנים והאיגוד הלאומי למעצבי פנים ומציעה מגוון קריירות, כולל עיצוב, עיצוב פנים, עיצוב בתים ועיצוב פנים.

מבוסס באלבמה

התכנית מכינה אנשי מקצוע פוטנציאליים למצוא ולארגן מידע, לפתור בעיות, ליצור קשר עם אנשים, ובסופו של דבר לעצב את הסביבה כדי לשפר את איכות החיים. על ידי ערבוב בין השכלה רחבה לאומנויות ליברליות, מלמדים את התלמידים להעריך את החששות של אנשים. התלמידים לומדים טכניקות עיצוב, כישורי תכנון ובנייה ועקרונות עיצוב, תוך התמקדות בקיימות ובבטיחות המשתמשים. שקול מגמות עתידיות כמו גידול אוכלוסין וקשישים. הישאר מעודכן עם מגמות העיצוב הנוכחיות, מצא אנשים דומים לאופן, שמור על הסגנון שלך ועקוב אחר העבודות שאתה מעריץ. מומלץ גם להתעדכן במגמות על ידי קריאת פרסומי עיצוב ואתרי אינטרנט, יצירת קשרים עם מעצבים אחרים ומציאת מנטורים. מצא מנטור, עקוב אחריו ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט או אינסטגרם ותמשיך עם הסגנונות שלהם.

עיצוב פנים יכול להיות בחירה טובה בקריירה אם תבצע צעדים מסוימים

כולל הכשרה מספקת ותיק יציב. בתי ספר רבים מציעים תכניות לתארים מתקדמים בעיצוב פנים, כגון תואר שני באמנויות בעיצוב פנים, אך אחרים חורגים מכך. תוכניות לתארים מתקדמים מאפשרות לך להתמחות בתחומים כגון תאורה וקיימות. אתה יכול גם ללמוד מקצועות אלה ואז להשלים את התואר עם קורסים ותעודות.
לעוד פרטים בנושא של מעצבת פנים מומלצת במודיעין מומלץ לבקר באתר ruthofritaub.com

מי שמוצא הנאה במשחק עם צבעים

בדים וטקסטיל יכול להפוך למעצבים על ידי פשוט הדפסת כרטיסי ביקור והצגת עצמם בפני לקוחות. מעצב פנים של חברת רהיטים כנראה מרוויח פחות ממעצב העובד במשרד אדריכלות יוקרתי או מישהו שמנהל עסק משלו. שים לב שלכל מי שיש לו רקע שלומד חוקי בנייה וחוקים, כמו גם תיק יציב, יכול להיות סיכוי להרוויח יותר. אתה יכול גם להפוך לכוח מצליח בעיצוב פנים אם הרקע והמאמצים שלך כוללים נטוורקינג, השכלה, ניסיון ותיק עבודות גדול.

ייתכן שתצטרך לשקול להציע את שירותיך בחינם או במחיר מוזל כדי לבנות תיק נהדר ולסמוך על אחרים שיעשו את העבודה. זוהי גם דרך נהדרת נוספת לפתח מערכות יחסים לפרויקטים עתידיים, וזו גם דרך נהדרת עבורכם לרשת.

גם אם אתה כבר מכיר את האזור שאליו אתה רוצה להגיע

ייתכן שתצטרך לעשות קצת מחקר. הנה רשימה של מיטב השיקולים, שרבים מהם מוכרים על ידי המועצה להסמכת עיצוב פנים (CIDA), מה שאומר שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר לחינוך לעיצוב פנים. מדינות K הן המדינות המוסמכות על ידי סידה, כגון אריזונה, קליפורניה, קולורדו, קונטיקט, פלורידה, ג'ורג'יה, הוואי, אילינוי, אינדיאנה, מרילנד, מסצ'וסטס, מישיגן, מינסוטה, ניו יורק, אוהיו, פנסילבניה, רוד איילנד, דרום קרוליינה , טנסי, טקסס, וירג'יניה ומערב וירג'יניה.

המיקום במנהטן מאפשר לבית הספר ליצור קשרים מקצועיים דרך הרשת העצומה שלו

הסטודנטים עובדים בקבוצות קטנות על עיצוב חללי פנים שונים ולאחר סיום הלימודים הם מסיימים פרויקט גמר בסטודיו בו הם מציגים את המושגים החשובים ביותר שלמדו בתחום הלימוד שבחרו. לאחר סיום הלימודים עוזבים הבוגרים את החברה כדי להצטרף למשרד אדריכלים מבוסס.

התלמידים לומדים כיצד להמליץ על שינויים ושיפוצים בתכנון שמפיחים חיים חדשים בפנים על ידי הבנת המבנה מבפנים כלפי חוץ.

אם ברצונך להמשיך בקריירה בעיצוב פנים

עומדת בפניך הבחירה בין בתי ספר מהשורה הראשונה. בקש מכל מעצב פנים לשתף את ניסיונו, ורובם יעשו זאת, אך אם אתה מעצב ויש לך תיק עבודות מצוין המציג את פרויקטי העיצוב שלך, ההצלחה שלך תהיה קטנה. התיק שלך צריך להתמקד באיזה דבר מיוחד אתה מביא לפרויקט ובאופן שבו אתה מתקשר עם הלקוחות שלך. אתה יכול לדבר על צבעים וטקסטיל כל היום, אבל בלי תיק עבודות אתה לא באמת יכול להיות המעצב.

בית ספר זה בוושינגטון הבירה מציע לסטודנטים הזדמנות לשתף פעולה בכך שהוא מאפשר להם לעבוד על פרויקטים בסטודיו תוך תכנון חללים חדשים באוניברסיטה

בתכנית ארבע-שנתית זו, שהוסמכה על ידי CIDA ו- NASAD, התלמידים בוחנים אמנות, אדריכלות ועיצוב סביבתי ומטפלים בבעיות. הסטודנטים עובדים עם המרצים בסביבת סטודיו הדומה להפעלת משרד מקצועי. בחדרי הסטודיו נחקרות מגוון גישות, החל מעיצוב פנים, עיצוב פנים ועיצוב ועד עיצוב פנים וחוץ.

טווח זה יכול להיות בחלק העליון או אפילו במפלס התחתון

כאשר כל אחד ממלא תפקיד בעיצוב הפנים והחוץ, כמו גם המוצר הסופי. מעצב פנים מצליח הוא מי שיכול להוביל את הלקוח לתוצאה חיובית בכך שהוא נותן לו את התחושה שיש לו שליטה מלאה בהחלטות העיצוב. בעוד שללקוחות יש מטרות ברורות בראש, אחרים אינם מרוצים מהעבודה וחושבים שהם יודעים מה הם רוצים, רק כדי לשנות את דעתם בשלב סופי.

Categories: Uncategorized