אם עסק ה- dropshipping שלך ממוקם באירופה או בארה"ב, אפליקציה זו יכולה לעזור לך להגביר ולהאיץ את המכירות שלך. גוגל תחשב אוטומטית את עלויות המשלוח שלך ותוכל לבחור את תעריפי הספק שלך כדי שתוכל לחייב את הלקוחות שלך בדיוק את מה שאתה משלם עבור משלוח עם ספקים גדולים. ישנן שיטות משלוח מהירות אחרות, כולל EMS ו- DHL, אך הן יקרות מאוד והורסות את שולי הרווח שלך, במיוחד אם אתה מסיר מוצרים מהטווח. אם אתה רוצה לפתוח עסק עם dropshopping, הקפד להציע שירותי משלוחים בסינגפור.

אל תחשוב הרבה זמן להוסיף את שבדיה למדינת היעד שלך

כי ברור שתעשה כסף. אם אתה פותח עסק בדרופשיפינג בכל דרך שהיא וחושב על מיקוד למדינות, פולין היא אחת מהן. יפן היא מדינה נוספת שיכולה להציע עתיד מזהיר ל dropshopping, שכן היא מדורגת במקום ה -4 ברשימת 10 המדינות עם הכי הרבה dropshops באירופה ובארה"ב.

הנתונים שלנו מראים שהמדינות הטובות ביותר שאליהם מתכוונים לשווקי דרופשיפינג וקיימות דרופשופינג פזורות ברחבי סקנדינביה ובאזור אסיה-פסיפיק

נורבגיה נמצאת גם ברשימת המדינות הנראות למטה ביותר, מכיוון שיש לה שוק מסחר אלקטרוני עם פוטנציאל רווח גבוה. צ'כיה היא אחת המדינות הטובות עם חנויות טיפות באירופה והיא גם בין 10 המדינות המובילות מבחינת מספר הנשירות.

Spocket הוא שוק דרופשיפינג בו תוכלו להתחבר ישירות לספקי דרופשופינג בארה"ב ובאיחוד האירופי. נשירה של תעשיית הבריאות והכושר בארה"ב ובאיחוד האירופי יכולה להימצא כאן, כמו גם חברות הממוקמות מחוץ לארה"ב.

אם כבר יש לך חשבון ב- AliExpress, אתה יכול לגשת למרכז Dropshipping על ידי לחיצה על אתר "AliExpress Dropship Center". אם אתה חדש בפלטפורמה, תצטרך להירשם ל- Ali Express כדי לגשת למרכזי דרופשופינג.

הסכמת לתנאי השימוש וקיבלת אישור כי המוצר יישלח אליך

לאחר שיצרת מודעה באמזון וביקרת במרכז דרופשיפינג, ניתן להגיע אליה בקלות. בין אם אתה נשירה ותיקה או מצטרף חדש, AliExpress Dropship Center הוא כלי חובה. עליך להקים חשבון מוכר בשווקים כאלה ולמכור באינטרנט על ידי הסכמה לתנאים ולהגבלות שלהם. אם אתה משתמש ב- Shopify, אתה יכול להקים אתר מסחר אלקטרוני משלך, להגדיר אותו בעצמך ולהתחיל למכור. זה דורש ממך לבזבז סכום כסף טוב על קניית כלים וקידום אתרים, אך נדרשת צבירה ארוכת טווח כדי לעשות את העבודה הטובה ביותר עם פעולות חנות shopifying ועסקי דרופשיפינג. בדוק כמה מחנויות הצניחה הטובות ביותר כדי לברר עליהם ולקנות מהם מוצרים.

מרכז דרופשיפינג מאפשר לכם להעמיק באליאקספרס ולגלות ספקים שאולי פספסתם על במה ענקית

כלי זה מקל על גילוי מוצרים חמים – מכירת מוצרים ב- Ali Express, דבר קריטי אם אתה נשירה וצריך לרשום מוצרים המוצעים במהירות – ולנצל זאת. בין אם אתה פותח עסק חדש בדרופשיפינג או בונה עסק קיים, אתה זקוק לתמהיל המוצרים הנכון. זה שאמזון ואיביי הם השווקים המועדפים עליך, לא אומר שלא תוכל לקבל פלטפורמת מסחר אלקטרוני משלך. בעוד ש- eBay ואמזון, בין היתר, מייצרות את הרכבים הטובים ביותר לצרכים העסקיים העתידיים שלך, זה לא תמיד הכי טוב בשבילך.

אחד היתרונות של מסחר אלקטרוני

במיוחד דרופשיפינג, הוא שבכל מקום בעולם עם גישה לאינטרנט יכול להיות שוק היעד שלך. העניין הוא שישנם יתרונות רבים לפתיחת חנות אינטרנט משלך או עסק DropsHipping מחוץ לשווקים אלה, ורק לאחר שהכנסת הכנסה ברת קיימא תמשיך בהרפתקה החדשה שלך הנקראת Dropshooting. אם מקורות ההכנסה האחרים שלך אינם מאפשרים לך להרוויח הרבה, אתה תמיד יכול להקים שוק של צד שלישי – ולשלוח אותו לאחר.

כמעט ואין תקורה בעת פתיחת עסק עם דרופשיפינג

ואין בו שום דבר לא חוקי, מכיוון שתוכל למכור מחדש את המוצר שלך כל עוד הספק שלך ממלא את הזמנת המשלוח. לכן Dropshipped מאפשר לך לקדם את האינטרסים של המוצרים שלך ולאחסן אותם בסוף שלך באותו זמן כדי לספק אותם ללקוחות שלך בכל רחבי העולם. אתה אפילו לא צריך לייצר את המוצר ולאחסן אותו לקונה שלך, כי כל מה שאתה צריך לעשות זה לשווק ולמכור את המוצר כאילו היה שלך. אם תרצה, אתה לוקח את החנות מהקונה כיוון שאתה משווק אותה ומוכר לו (כלומר באתר שלו).

עבור פרטים מורחבים על מרכז דרופשיפינג ישראל מומלץ לבדוק ב- fillva.com

כדי לשמוע מידע על מנשה בטיטו ומרכז דרופשיפינג ישראל נא לבדוק ב- menashe.org.il

Categories: Uncategorized