מטרת אתר זה היא לעזור לך לפתח קמפיינים של מודעות Google העולים בקנה אחד עם מדיניות הפרסום של גוגל המפורטת להלן. מאמר זה מספק מידע למפרסמים אודות מדיניות הפרסום ומספק מידע על הצעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגן על אנשים מפני טקטיקות ניצול במודעות שלך. בבלוג זה התחלתי לפרק את מדיניות המודעות השרירותית של פייסבוק, בכל הקשור למודעות פוליטיות, ואמשיך.

אם כבר יש לך דף חברה של פייסבוק

עבור אל מנהל המודעות של פייסבוק או מנהל העסקים כדי ליצור את מסע הפרסום שלך בפייסבוק. באפשרותך להשתמש בערוצי פייסבוק כדי ליצור מודעות מיקוד חוזרות דינמיות, קמפיינים ברשתות חברתיות וסוגים אחרים של מודעות.

עליך גם להבין אילו סוגים של מודעות פייסבוק מתאימים ביותר ליעדי מסע הפרסום המתוארים לעיל

על ידי התייחסות למדיניות הפרסום של פייסבוק ולכללים והתקנות הספציפיים שלה, אתה יכול להבטיח שאתה מבין אילו חלקים במודעה שלך לא אושרו, ולמעשה לערוך אותם כדי להפוך אותם לתואמים.
למידע נוסף אודות פייסבוק מדיניות פרסום באפשרותך להעיף מבט ב- whitecollar.co.il

עליך לקבל דוא"ל מהכתובת המשויכת לחשבון הפרסום שלך

המסביר מדוע המודעה שלך נדחתה וכיצד היא מפרה את מדיניות הפרסום של פייסבוק. כדי לברר מדוע מודעה נדחית, עבור לרמת המודעה במנהל המודעות של פייסבוק ובדוק מדוע היא נדחתה. אם אתה סבור שהמודעה שלך עומדת בהנחיות הפרסום של פייסבוק ונדחית בטעות, אתה יכול לערער על הדחייה באמצעות טופס זה. גם אם פייסבוק לא מאשרת את המודעות שלך, תמיד ישנה אפשרות לעמוד באחת ממדיניות הפרסום שלה. אם אתה מכיר את מדיניות המודעות שלך בפייסבוק לפני שאתה יוצר מודעה, אתה יכול לחסוך לעצמך הרבה כאבי ראש בדרך.

השתמש במדריך המודעות של פייסבוק

כדי להגדיר את ההגבלות ואת כללי הפורמט שאתה צריך לעקוב אחריה בהקמת מסע פרסום. כל מדיניות מציינת במפורש איזה סוג של תוכן מודעה פייסבוק מאפשר או לא מאפשר במודעה שלך, ואילו סוגי מודעות ותוכן שפייסבוק מתירה או לא מתירה במודעה. ההנחיות של פייסבוק כיצד למקם ולמקד את המודעות שלה מכוונות ספציפית לאיזה תוכן מוגבל ישירות או אסור. משווקים שרוצים לפרסם מודעות בפייסבוק בודקים את המודעות שלהם בהתאם להנחיות אלה, ולכן מומלץ להבין אותן היטב.

מדיניות הפרסום המחמירה של פייסבוק פועלת על פי אותם כללים כמו האופן שבו סוחרי רכב מעצבים מודעות, אך עם מדיניות שונה.

מדיניות המודעות של פייסבוק היא בעצם רשימה של מדיניות שאומרת לך מה מותר במודעה שלך ומה לא. אינסטגרם, שבבעלות פייסבוק, כוללת את ההנחיות של פייסבוק לתוכן אסור באינסטגרם את הדברים הבאים 2.

אם אינך יכול לאשר את המודעות שלך בפייסבוק או בגוגל

אנו ממליצים להפנות מחדש את תקציב הפרסום הדיגיטלי שלך למסעות פרסום פרוגרמטיים בפלטפורמות אלה. מודעות אלה מאפשרות למפרסמים לזהות את קהל היעד שלהם ולקדם ביעילות את המוצרים והשירותים שלהם. אם אתה רואה שמפרסם מפר שוב ושוב את מדיניות הפרסום, אתה יכול לנקוט נגדם פעולה, כולל, אך לא רק, אובדן היכולת לפרסם איתם ברשת לפרק זמן מסוים. אתה יכול גם לחמוק ממודעות לידים בפייסבוק, מכיוון שמודעות אלה הן דרך נהדרת להזין את משפך המכירות שלך.

באפשרותך להסתיר פעילות מסוימת של מודעות בדף המודעות שלך בפייסבוק

לדווח על תוכן המודעה בדף שלך, או פשוט להשאיר תגובות שליליות במהלך מסע הפרסום שלך. אם אתה עושה זאת באופן קבוע, אתה יכול לחסום את חשבון הפרסום שלך בפייסבוק אם אתה מקדם משהו שפייסבוק אוסרת עליו במפורש.

אם ברצונך שאישורי מודעות הפייסבוק שלך יאושרו וחשבונך יישאר במצב תקין

חשוב לעמוד בהנחיות הפרסום של פייסבוק. אם אתה סבור שהמודעה שלך אינה מפרה את מדיניות המודעות של פייסבוק, לחץ על כפתור השיחה כדי לומר לפייסבוק שהיא אינה מפרה את מדיניותה. לפני שתפרסם מודעה בפייסבוק, חשוב שתוודא שאתה לא נדחה. אל תאפשר למודעה שלא אושרה להוביל לתגובה שלילית, לתגובות שליליות או למשוב שלילי בדף או בעמוד הפייסבוק שלך.

Categories: Uncategorized