דיברתי קצת על איך הבלוג שלך יכול להיות משאב נהדר לפרסום ארגוני בחינם. אתרים כמו WordPress ו- Blogger.com מאפשרים לבעלי עסקים קטנים לפתוח בלוג בחינם. להלן אספתי רשימה של טיפים וטריקים כדי להפיק את המרב מפרסום מקוון ארגוני בחינם.

הוספת שם החברה וכתובת האתר שלך לאתר פרסום בחינם היא דרך מהירה, קלה ומשתלמת להטביע את חותמך. אתרי פרסום בחינם משפרים את אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO) על ידי הצגת שם העסק של האתר שלך.
לעוד פרטים מורחבים אודות פרסום אתר חינם כדאי לבדוק ב- indexweb.co.il

אם אתה מוכן לקדם את העסק שלך, הסתכל בחשבון Google Business שלך ותגלה שאתה תובע PS80 כזיכוי בפרסום בחינם. אתה יכול להציע למשתמשים רישום עסקי בחינם בפוסטים עסקיים שהם לגמרי בחינם.

אם תחליט לשדרג לתכונת הפרסום החינמית, תוכל להוסיף קישור חי חזרה לאתר שלך מאינדקס אתרים כדי לעזור לך לקבל תעבורה דיגיטלית.

אם יש לך תקציב פרסום מוגבל לאתר שלך ואתה רוצה לייצר החזר השקעה נהדר

מודעות בפייסבוק הן הימור נהדר. הפלטפורמה החברתית היא למעשה אתר פרסום בחינם, כך שתוכל להשתמש במודעות חברתיות כדי לבדוק את הרשת שלך בזמן שאתה משתמש ב- Google Ads או בערוצים חלופיים כדי לאסוף נתונים על העסק שלך, כגון מה שאתה מקדם באינסטגרם וכמה כסף אתה מוציא. תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולבנות את המותג שלכם על ידי פתיחת ערוץ או עסק ביוטיוב בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, לינקדאין או פלטפורמות מדיה חברתית אחרות. אם אתה משתתף בפורומים מקוונים כמו Quora, אינך צריך להוציא כסף על מנת לקדם חברות אלה.

אתרי קידום מכירות כאלה בחינם עוזרים לך ליישם את אסטרטגיית ה- SEO שלך ולספק קישורים לאתר התאגידי שלך, כמו גם להפנות לקוחות לאתרים אחרים.

אם עדיין לא יצרת עמוד פייסבוק משלך

עמוד פייסבוק הוא נקודת התחלה עבור החברה שלך בכל הנוגע לאתר שלך ולפרסום מקוון בחינם של החברה שלך. פלטפורמה זו היא אחד המקומות החינמיים הטובים ביותר לקידום אתרי האינטרנט שלך ולבנות את נוכחות המותג שלך ואת המעקב שלך בשכונה שלך. אם השוק בבריטניה הוא חלק מהאסטרטגיה העסקית המקוונת שלך, אל תהסס לפרסם את אתר האינטרנט שלך כאן בחינם. במיוחד אם אתה בונה את עסק המסחר האלקטרוני שלך, זה מקום נהדר לפרסם את האתר בחינם. אתה רוצה למצוא לקוחות ושותפים עסקיים פוטנציאליים בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ואזורים אחרים באירופה.

תוכלו לחסוך זמן לא מבוטל על ידי סריקת אינטרנט לבד בכדי למצוא מקומות בהם תוכלו לפרסם את אתר האינטרנט שלכם

כדי לחסוך לכם את הטרחה, ריכזנו עבורכם רשימה של אתרי החינם הטובים ביותר לקידום האתר שלכם בבריטניה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ואזורים אחרים באירופה. השתמש במדריך זה כדי לקדם את העסק שלך בחינם בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, גוגל +, פינטרסט ופלטפורמות מדיה חברתית רבות אחרות.

מספר קטן של ערים אולי זקוק לחשבון פרמיום

כדי לפרסם מודעות, אך עבור הרוב המכריע של המשתמשים, לוקנטו הוא אתר פרסום חינמי באמת. זוהי הרשת החברתית החינמית הגדולה ביותר בה בעלי עסקים יכולים למצוא מגוון רחב של הזדמנויות פרסום עבור אתרי האינטרנט שלהם. הפלטפורמה היא גם פלטפורמת פרסום נהדרת עבור אתר האינטרנט שלך ומציעה רשימת אפשרויות וכן תכונות המסייעות לשלוט בתעבורה ולידים.

אם אתם מחפשים אתר פרסום עסקי בחינם וקל לשימוש

אל תחפשו רחוק יותר מ- LetGo. למרות שפרסום בחינם לא יכול להיות מה שאתה צריך, זה מקום טוב להתחיל לקדם את האתר שלך ויכול לעזור לך לגרום לעסקים מקומיים ולנותני שירות למצוא אותך באינטרנט. להלן מספר דרכים למשוך פרסום בחינם בעסקים, הן באינטרנט והן במצב לא מקוון, והנה רשימה של אתרי פרסום מקוונים בחינם שכדאי לשקול.

אם אתה משתמש בתוכנית הירוקה, תמצא מקום נהדר בחינם לקידום האתר והעסק שלך, כמו גם לתמוך בעסקים מקומיים ובנותני שירותים באזור שלך.

בעוד שרוב אתרי המדיה החברתית מעודדים אותך לקנות פרסום

כדי להגיע לקהל רחב יותר וספציפי יותר, השתתפות פעילה ובניית קהל אוהדים טוב יכולים לעזור לך להשיג נראות ולבנות את תעבורת האתר שלך בחינם. אינך צריך להשתמש במודעות חינמיות, אך אתה יכול להרגיש את נוכחותך באינטרנט על ידי כך שאתה מרגיש כך.

אם אתה מסתמך על גוגל לתעבורת האתר שלך

אתה מתגעגע לאפשרות לפרסם אותה בחינם. אם תגיע לדרגה גבוהה, אתרי האינטרנט שלך יופיעו בתדירות גבוהה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל מאשר אם שילמת עבור מודעות. זה עוזר לך לקדם את האתר, להגביר את דירוג מנועי החיפוש שלו, להגדיל את הסיכויים שלך להימצא בגוגל ולמשוך תנועה לאתר שלך. תשכחו למצוא אותו ביוטיוב, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין או אתרי מדיה חברתית אחרים ותשכחו שמצאתם אותו בגוגל.

 

Categories: Uncategorized