זה מעצבן, אבל אם הבעיה האמיתית מתרחשת במערכת הביוב, יש לך בעיה אמיתית כשזה קורה. חסימת צנרת הביוב הראשית היא בעיה חמורה מאוד במתקנים הסניטריים, מה שמוביל לכך שהביוב נכנס לבית ונסגר שם למעלה. זה גורם לנקז ואולי לבעיות גיבוי בניקוז שלך כשאתה נועל אותו וזה יכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.

ביוב חסום עלול לגרום למילוי חוזר של ביוב גולמי שעלול לחדור לביוב הפנימי ולגרום נזק כאוטי ויקר לביתכם. אם הניקוז הראשי של התעלה נחסם, הוא יכול לאבטח את הניקוזים בבית, מה שיכול להיות הגורם לסתימה.

אם אתה יודע מה לחפש, אתה יכול בקלות לדעת אם הסתימה נמצאת באחד מנקזים או בצינור הצינור הראשי. גלה כיצד לדעת אם קו הביוב הראשי שלך סתום או פגום.

במקרה של סתימת צינור הביוב שלך

הפסיק להשתמש במתקנים הסניטריים שלך מייד והתקשר לאינסטלטור מורשה. אם אתה מאמין שיש לך שסתום ביוב באחד מצינורות הביוב הראשיים שלך או בכל חלק אחר במערכת הביוב, כבה את אספקת המים שלך והפסיק מיד להשתמש במים. אם אתה מתקשר לאינסטלטור מנוסה אם יש לך סתימה של מערכת הביוב, יכול לעזור לך להפעיל את מערכת הביוב שלך בצורה יעילה ככל האפשר ובמידת הצורך, מה שאמור לעלות לך פחות מ -1,000 עד 2,500 דולר לשנה. אתה משלם כ- 475 $ עבור עלות הסרת קו הביוב הראשי על ידי אינסטלטור אם הייתה לך בעיה עם ביוב אחד או יותר במערכת הביוב הראשית.

כדי לבצע בדיקה בסיסית של צינור הביוב, הטכנאי מניח מצלמה קטנה בקצה הבורג ומנחה אותה דרך מצלמת סיבים אופטיים כדי לקבוע את המיקום המדויק של סתימה ולהעריך את הסיכון לעתיד. סתימה של הצינור שלך. אם החלזונות שלך לא מסירים את הסתימות, השרברב שלך ישתמש במצלמות ביוב סיב אופטיות כדי להציג את קווי הביוב שלך. התקשר לאינסטלטור שלך שיעזור לך למצוא, להסיר ולתקן פגזים בצנרת הביוב שלך. אם אתה חושב שיש לך סתימת קו ביוב, אתה יכול לגרום לאינסטלטור שלך לבדוק את צנרת הביוב שלך באמצעות שירות מעקב הווידיאו שלנו. אם התולעת או סילון המים שלך אינם מנתקים את צינורות הביוב שלך, אנו עשויים לבקש מצלמת סיבים אופטית שתקבע מה גורם לסתימות. לאחר שאבטחנו את הניקוז בביתכם, האינסטלטורים שלנו ינחו מצלמה מיוחדת דרך צינור הביוב כדי לאתר את הבעיה.
למידע מורחב בתחום של פתיחת סתימה בביוב ניתן לבדוק כאן: termo.co.il

אם אתה חושד שיש לך צינור ביוב חסום בביתך או בעסק שלך, אנא התקשר לוואגנר לבדיקת ביוב בחינם. אם אתה חושד שיש לך מנעול ביוב בבית, בחנות או באזור אחר של הנכס שלך, אתה יכול גם להתקשר אלינו לתיקון חירום.

בכל פעם שקו ביוב נסתם

לא פשוט לאינסטלטור להתמודד עם זה, אבל זה קורה כל הזמן. לאינסטלטורים המקצועיים שלנו יש כמה כלים להסרת גושי ביוב מבלי לפגוע בביוב הראשי או בביוב. בכל פעם שיש לך בעיות עם הצינורות או הצינורות העיקריים שלך, נוכל לפתור אותן בעזרת מעט הפתרונות שלנו לסתימות צינורות וצינורות. אם השיטות לעיל סתומות ואינן מחזירות את הניקוז, ייתכן שלא הגיע הזמן להכניס אינסטלטור מקצועי לביתך.

ישנן סיבות רבות ושונות לכך שקו הביוב שלך עלול להיחסם

אם כי סגירת ביוב או צינור אחת קשה כמו זו. אם אתה חושד כי צינורות הביוב חסומים אך אינם סדוקים או שבורים, אתה אמור להיות מסוגל להסיר את הפסולת והפסולת באמצעות בוכנה. ישנן כמה דרכים שונות בהן ניתן לסתום את הביוב הראשי או צינור הניקוז שלך. שימו לב לתסמינים של עצירות, כמו ביוב על הרצפה או בביוב. אם אתה מרגיש בנוח עם מעט DIY, ייתכן שתוכל לשחרר לחץ ולנקז את המים על ידי ניקוי מכסה קו הביוב. אם היית במלאכת DIY קטנה ונוחה, ייתכן שתוכל לשחרר לחץ (ולגרום למים להיגמר) על ידי פתיחת מכסי ניקוי הביוב שלך – קו קו! אם מתנחמת בידי דיי הקטן, ייתכן שהצלחת להבטיח את שחרורו את הלחץ (ולהפיל את כל המים) תוך פתיחת מכסה על מערכת ניקוי ופריקה של הביוב שלך.

הדבר הראשון שיש לעשות אם קו הביוב נחסם

הוא לכבות את המים ולא להשתמש בצינורות מים בביתך עד להסרת הסתימה כדי שתוכל לבודד את הבעיה. אם אתה נתקל במערכת סתימת ביוב או צנרת, לעולם אל תשתמש בצינורות המים של ביתך לפני שהסגירה הושלמה. צינור או ניקוז סתומים הם נושא קל בהתחלה, אך אם אינכם מתייחסים ומתקנים את הסתימות בזמן, הם עלולים לגרום למערכת אינסטלציה החירום שלכם להיכשל.

Categories: Uncategorized