אם אתם חושבים על מתקנים סניטריים סתומים, הדבר הראשון שעולה לכם בראש הוא כנראה סתימות בצינורות הביוב. בבית לעיתים קרובות יש לנו בעיות עם הביוב והתעלות, אך ישנה בעיה ענקית במערכת הביוב הראשית שלנו. אם הוא סתום, זה יכול להוביל לניקוז ואולי לבעיות בטיחות בניקוז שלנו.

ישנן מספר דרכים לטפל בסתימות בצינורות הניקוז המופיעות בדרך כלל במטבחים, מקלחות ואמבטיות. אם שיטות אלה אינן עובדות

ייתכן שתצטרך להתקשר לאינסטלטור מומחה לביוב אם יש לך סתימה ביוב. אם אתה עדיין חושב שהצינורות שלך לא נפגעים מסתימות הביוב, התקשר לאינסטלטור שלך. לתעשיית אינסטלציה מורשית יהיה ציוד כבד שיכול לשבור בקלות סתימות ולנקות צינורות ניקוז וביוב בכל הבניינים – עד שתסתבכו שוב. התקשרות למתקין יכולה לעזור לכם להפעיל את מערכת הביוב שלכם כמו שצריך, ובעלות הגבוהה ביותר האפשרית. ניתן גם לכבות ניקוז סתום בשעת חירום הדורשת עזרת אינסטלטור מנוסה.

לאינסטלטור יהיו כלים כמו סלילי ניקוז ושבלולים שיהיה צורך להרים אותם כדי לשקוע פריטים בהמשך פתח הניקוז.

אם אתה חושד שצינור הביוב שלך חסום אך אינו סדוק או שבור

ייתכן שתוכל לנתק את הפסולת והפסולת באמצעות בוכנה. אם אינך יודע כיצד לנתק את צינורות הביוב העיקריים שלך, השתמש בחומץ להסרת לכלוך, שומן ושיער בצנרת. אתה יכול גם לחבר צינורות פתוחים סתומים עם פסולת או פשוט להסיר את הפסולת כדי לפתור את הבעיה.

אם אתה חושב שקו הביוב הראשי שלך חסום

אתה יכול לצאת החוצה ולהסיר את המכסה על צינור הניקוז הראשי כדי להקל על הלחץ במערכת. אם אתה מכיר את DIY, אתה יכול לשחרר לחץ ולנקז את המים על ידי ניקוי המכסים על הביוב שלך – או לנתק את צינורות הניקוז.

ניתן להשתמש גם במכסה ניקוז כדי לתפוס לכלוך לפני שהוא גורם נזק לצינורות. אם אתה תוהה כיצד לנתק את קו הביוב הראשי שלך, לחץ המים יסיר את הפסולת מההריסות.

אם אתה כל הזמן נגרם מנקזים סתומים או איטיים

בקש אינסטלטור לבדוק את הצנרת שלך ולבצע צילום קווי ביוב כדי לראות אם הביוב מתוכננים ומותקנים כראוי. וודאו כי אין מים במתקנים הסניטריים, שכן טבילה על משטח יבש עלולה לפגוע בצנרת. אם נראה כי צינורות הניקוז כבר לא זורמים, התקשרו לאינסטלטור מקצועי. הצטברות וסתמי מינרלים יכולים להיות קשים להסרה וברגע שנמצאו, הם עלולים לגרום נזק חמור לצינורות שלך ולבריאותך. התקשר לאיש מקצוע אם הביוב והצינורות שלך כבר לא זורמים, או אם יש לך משקעים מינרליים או סתימות שקשה היה לך להסיר.

אם הכיור עדיין לא מתנקז

הבעיה יכולה להיגרם על ידי צינור שנשבר על ידי שורש עץ. אתה יכול להיכנס עם נחש, אבל הגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור, ואם הכיור עדיין לא התנקז, זו עלולה להיות בעיה שעלולה לגרום לצינורות שלך להישבר משורשי העץ או לגרום נזק חמור לבריאותך.

לפני שאתה מכניס נחש צינור ומנסה לתקן משהו, חשוב לדעת את הסימנים של צינור ביוב חסום. אם יש לך ניקוז חסום, ייתכן שיש סתימה בצינורות בצורת U במערכת הביוב שלך. זהו סימן לכך שצינור הניקוז הראשי שלך סתום וייתכן שהתנהגת בעצמך.

לפעמים הסתימה כל כך גדולה שהצינור של האינסטלטור אינו ארוך מספיק ועליך למצוא צינור ארוך יותר

לדוג' באורך 1.20 מ '. אם קו הביוב הראשי שלך סתום, אתה זקוק לצינור המחבר את הניקוז הביתי שלך למערכת הביוב העירונית שלך. במהלך ניקוי הביוב על אינסטלטור לפתוח את מכסה הניקוז בקו הביוב הראשי ולהכניס את הברגים לצינור עד שהם פוגעים במכשול. השאירו את הניקוז למטה כך שאינסטלטור יוכל לצאת לעבודה בכדי למנוע את הסתימה.

אם אתה ניצב מול צינור ביוב או ניקוז חסום, אל תשתמש בצינורות המים בביתך עד לפתרון התקלה.

לפני שאיש מקצוע מסיר את הביוב או מנקה את הביוב, נצל את ההזדמנות לתחזק כראוי את המתקנים הסניטריים. אם אתה בודק ומתחזק באופן קבוע את צינורות החשמל והביוב שלך, תימנע ממספר בעיות באספקת המים בהמשך.

תלוי בסוג מערכת התברואה שיש לך

כדאי לשקול גם לשטוף את צינורות הניקוז שלך בתמיסה כימית כדי למנוע הצטברות של פסולת ופסולת. ציוד טבילה נכון בחדר האמבטיה או במטבח יכול לסייע בביטול בעיות הצינור הנפוצות ביותר. אינסטלטור מאתר את סתימת הצנרת ומפריד בינה לבין שאר הצנרת.

Categories: Uncategorized