מה זה בעצם ציפוי חרסינה לשיניים?

ציפוי חרסינה לשיניים הוא הליך ברפואת שיניים המבוצע לרוב למטרות אסתטיות. באמצעות ציפוי ומילוי השן בשכבת חרסינה מתאפשר להעניק לה מראה בריא ואסתטי של שן לבנה בצורה מושלמת, באופן המעלים סדקים, עיוותי צורה, כתמים וכדומה.

כיצד מבצעים טיפול של ציפוי השן בחרסינה?

ביצוע הליך של ציפוי השן בחרסינה כולל שלב ראשוני במהלכו משייפים שכבה דקיקה מאמייל השן, בשלב הבא מדביקים על השן שכבת חרסינה במתאר המבוקש ליצירת מראה של שן בריאה, תקינה ולבנה.

האם הטיפול כואב?

טיפול של ציפוי השן בחרסינה מתבצע לרוב בהרדמה מקומית, זאת על מנת למנוע תחושת כאב ואי נוחות במהלך הורדת שכבת האמייל מהשן. עם זאת במקרים מסוימים הטיפול עדיין יהיה כרוך בתחושת אי נוחות מעטה.

האם כל אחד יכול לעבור תהליך של ציפוי חרסינה לשיניים?

מטופלים הסובלים מחריקת שיניים ו/או הידוק שיניים ברמה משמעותית ומתמדת, יתכן ולא יהיה מועמדים מתאימים לטיפול של ציפוי חרסינה לשיניים, זאת בשל החשש כי הלחץ המכני המופעל על השיניים יביא להתפוררות ציפוי החרסינה או לשבירתו. עם זאת כל מקרה לגופו והתאמתו של כל מטופל לטיפול צריכה להיבחן על ידי הרופא המטפל. בהקשר זה יש לציין כי מומלץ וכדאי לבצע את הטיפול אצל רופאי שיניים מיומנים ומנוסים בביצוע ציפויי חרסינה לשיניים, זאת על מנת להבטיח קבלת טיפול מקצועי ואיכותי.

מהו מחיר ציפוי חרסינה לשיניים?

מחיר טיפול הכולל ציפוי כלל השיניים בחרסינה נע על משרע רחב למדי, זאת בהתאם לסוג החומר בו משתמשים, סוג ורמת המרפאה בה הטיפול מתבצע ופרמטרים נוספים. אם זאת ניתן לומר בהערכה כללית כי עלות הטיפול נעה בין 2000 ל-6000 ₪ לערך.

כמה זמן מחזיק ציפוי חרסינה לשן?

עמידות הציפוי משתנה באופן טבעי ממטופל למטופל וכן מושפעת מסוג ציפוי החרסינה. עם זאת בהכללה ניתן לומר כי כאשר הטיפול מבוצע כהלכה ובצורה מקצועית ומיומנת חוזקה של שכתב הציפוי עולה על זו שכבת האמייל הטבעי ומראה השן יהיה עמיד בפני הכתמה ושחיקה למשך זמן משמעותי.

Categories: Uncategorized