הקדמה – מדוע עדכון זה נחוץ

עם עדכון האלגוריתם החדש, גוגל הקשתה על אתרים לדרג גבוה בחיפוש. כעת חשוב יותר מתמיד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש, והמאמר הזה יספק לך כמה טיפים כיצד לעשות זאת.

מאמר זה ידון בדרכים בהן תוכל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך עבור האלגוריתם החדש של גוגל ומדוע זה נחוץ.

מטרת עדכון זה היא לספק מידע נוסף ובהירות כיצד לדרג אתרים בגוגל. המאמר הקודם פורסם ב-2016, ומאז גוגל ביצעה כמה שינויים.

יש לבצע אופטימיזציה של אתרים למכשירים ניידים כדי לדרג היטב בגוגל. אתרים מותאמים למובייל גם ידרגו טוב יותר מאתרים שאינם מותאמים לנייד. הסיבה לכך היא שכ-50% מהחיפושים נעשים כעת על ידי מכשירים ניידים, וגוגל רוצה לוודא שהמשתמשים שלהם ימצאו את התוצאה הטובה ביותר עבור שאילתת החיפוש שלהם.

שינוי חדש נוסף מגוגל הוא שהם אינם מאפשרים יותר שימוש בתוכן JavaScript או פלאש בקוד האתר. משמעות הדבר היא שאינך יכול להשתמש בטכנולוגיות אלה עבור אנימציות, משחקים או תכונות אינטראקטיביות אחרות באתר האינטרנט שלך.

השינויים הראויים לציון בדף תוצאות החיפוש החדש

גוגל הודיעה לאחרונה שהם מעדכנים את דף תוצאות החיפוש שלהם.

זהו העדכון הראשון מאז 2011 והוא יושק בחודשים הקרובים.

השינויים כוללים מידע נוסף על תוצאות החיפוש, פריסה חדשה והתמקדות נוספת בתוכן של אתר אינטרנט.

מאמר זה מספק סקירה כללית של השינויים הללו ומתי אתה יכול לצפות שהם יגיעו לאתר שלך.

דף תוצאות החיפוש החדש תוכנן כדי להקל על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים. זהו שינוי גדול מהגרסה הקודמת שהייתה לה רשימה של קישורים בצד שמאל.

העמוד החדש כולל תמונה, כותרת ותיאור של האתר ולאחר מכן קרוסלת קישורים הקשורים לאותו אתר. גוגל אומרת שהפריסה הזו תעזור למשתמשים לחקור בקלות רבה יותר נושאים הקשורים לשאילתת החיפוש הראשונית שלהם.

מאמר זה יספק לכם מבוא על מחיר קידום אתרים בגוגל והשינויים הבולטים שלו בדף תוצאות החיפוש החדש.

איך ומדוע קידום אתרים משתלם בטווח הארוך

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אסטרטגיה שיווקית המשמשת לשיפור דירוג האתר במנועי החיפוש.

קידום אתרים הוא אסטרטגיה ארוכת טווח, והיא משתלמת בטווח הארוך. זה גם עוזר לך למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים שלך כשהם מחפשים את המוצרים או השירותים שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך לשיפור הנראות של אתר אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERPs) על ידי הגדלת מספר ואיכות הקישורים הנכנסים.

קידום אתרים הוא השקעה שמשתלמת בטווח הארוך. זה משפר את דירוג האתר שלך ב-SERPs, מה שמתורגם ליותר תנועה, ליותר לידים ושיעורי המרה גבוהים יותר.

עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של קידום ממומן בגוגל עליך להעיף מבט ב- bemarketing.co.il

לעוד מידע אודות קידום אתרים בגוגל מחיר באפשרותך לבדוק כאן: bemarketing.co.il

Categories: Uncategorized