ישנם גורמים רבים המשפיעים על מהירות טעינת העמודים, שרבים מהם זקוקים לסיוע של שותף מוסמך לפיתוח אתרים, אך ישנם כמה אופטימיזציות הניתנות לפעולה שיכולות להשפיע באופן משמעותי על הפחתת מהירות טעינת העמודים. האשם הגדול ביותר בהגדלת זמן הטעינה של אתרי האינטרנט שלך הם תמונות וסרטונים, שכן הם תופסים חלק משמעותי מהגודל הכולל של הדפים. תכונות אתרים כמו מחוונים, קרוסלות, סרטוני רקע, תמונות גדולות, רקעים ומרקמים יכולים להגביר את העניין באתר, אך גם את מהירות טעינת העמוד.

קבצי תמונה גדולים יותר יכולים להאט את מהירות דף הנחיתה שלך ולהשאיר מבקרים בעמוד מחכים בתסכול. אתה רוצה קבצי תמונה קטנים יותר אם אתה רוצה להימנע ממבט חובבני באתר.

כאשר אתה משתמש ב- CDN, כל משתמש שמבקר באתר שלך מקבל קובץ סטטי המשמש לקרב את שרת האתר שלך אליו. קובץ סטטי זה מכיל קבצים שלא השתנו כגון תמונות, CSS ו- JavaScript, כך שדפי הוורדפרס שלך דינמיים כמוסבר להלן.

אירוח קבצי המדיה שלך ברשת למסירת תוכן

הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להאיץ את האתר שלך, לחסוך עד 60% מרוחב הפס ולהקטין את מספר הבקשות שהאתר שלך צריך לחצות. רשתות משלוח תוכן פועלות על ידי אירוח הקבצים שלך ברשת השרתים הגדולה בעולם. גם אם שרת אירוח האתרים שלך מהיר, הוא עדיין עושה הרבה עבודה.

אתר עם טעינה מהירה מהווה גורם מכריע לחוויית המשתמש ולאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אם מרבית האתרים מתפקדים בצורה גרועה במהירות הדפים, הדבר יכול להשפיע באופן ישיר ושלילי על הכנסותיהם.

אחסון במטמון בדפדפן מאפשר לאחסן אלמנטים של אתר בדפדפן שלך

כך שהדפדפן שלך יוכל לטעון את הדף בפעם הבאה שאתה מבקר באתר שלך מבלי לשלוח בקשת HTTP לשרת עבור כל רכיב בדף. כאשר העמוד הראשון נטען, כל האלמנטים שלו נשמרים במטמון המשתמש, ולכן לא מורידים אלמנטים חדשים לדפים הבאים.

גוגל אומרת שמהירות טעינת העמודים

היא אחד האותות המשמשים באלגוריתם שלה לדירוג דפים. כאשר אתרים מתפתחים והופכים מורכבים ועתירי תוכן יותר, חשוב לוודא שאתר האינטרנט שלך נועד להפחית ככל האפשר את מהירות טעינת הדפים. אתה יכול לאזן את מהירות האתר שלך עם ממשק משתמש בנוי היטב שמייעל את מסע הלקוחות שלך.

קישורים שבורים, רכיבי עמוד, תמונות, קבצי CSS ו- JS יכולים להגדיל את בקשות ה- HTTP, מה שמגדיל את מהירות האתר שלך. צור דפי שגיאה 404 מותאמים אישית שיעזרו למבקרים להזין כתובות אתרים שגויות באתר שלך.

באפשרותך להציג סיכום של זמן הטעינה וביצועי הדפים שלך כולל גודל העמוד

מספר הבקשות וכיצד הוא משתווה לעמודי בדיקה אחרים. תוכל גם לראות היכן הדפים שלך זקוקים לסיוע הרב ביותר על ידי עיון בדפים הפופולריים ביותר שזקוקים לשיפור.

לצד סיכום זמן הטעינה והביצועים של הדפים שלך

כולל גודל הדפים שלך, מספר השאילתות וכיצד הם משתווים לאתרים אחרים שנבדקו, תוצג רשימת הצעות לשיפור ביצועי אתרי האינטרנט שלך. סיכום זה נותן לך סקירה כללית של המהירות והבריאות של אתרי האינטרנט שלך במבט אחד, ומעקב אחריהם לאורך זמן הוא דרך קלה לעקוב אחר שיפורים ואובדן ביצועים.
עבור עוד מידע בנושא של שיפור מהירות האתר ניתן לגלוש לאתר knobystudios.com

עם הזמן

תוכלו לשפר את מהירות אתרי האינטרנט שלכם ואת חווית המשתמש שלהם בדרך לאתר טוב יותר. אתה יכול לעשות את הצעד הראשון לקראת האצת האתר שלך על ידי הכשרה. ברגע שאתה יודע מדוע מהירות חשובה, באילו מהירויות טעינה לצלם וכיצד לבדוק את מצבך הנוכחי, יש אינספור דרכים להפוך את האתר שלך למהיר יותר.

לאתר Venture Harbor אין מהירות הטעינה הגרועה ביותר של 16.1 שניות

אך יש מקום לשיפור. דף הפתיחה מבקש 64 בקשות (3MB) ומעלה, מה שנגרם מכך שטעונים קבצי JS ותוספים רבים שאינם משמשים לעתים קרובות. לאחר שהקדשתי 45 דקות ליישום המלצות רבות ככל האפשר בפוסט זה, הצלחתי להפחית את מהירות הטעינה של האתר שלנו ב -583 ms, להקטין את גודל העמוד בשליש ולהקטין את מספר בקשות ה- HTTP בחצי.

מחקר שערכה גוגל מצא כי 53% ממשתמשי הרשת עוזבים אתר לאחר יותר משלוש שניות של עיכוב

במיוחד במכשירים ניידים. כפר הרהיטים הקמעונאי בדק את מהירות אתר האינטרנט שלו ופיתח תוכנית לפתרון הבעיה שהביאה לירידה של 20% בזמן הטעינה של האתר ולעלייה של 10% בשיעורי ההמרה. זמן טעינת העמוד הצפוי הוא 2 שניות, הנקרא מרווח מוות של פער, אך זמן טעינת העמודים הממוצע גדל וירד בעקבות הזנחת טקטיקות אופטימיזציה לאתרים והחלטות עסקיות.

אתרים רבים מזניחים יוזמות ממושכות שיכולות לסייע בשיפור מהירות העמוד הכללית ואיכות האתר

כגון תחזוקה שוטפת של אתרים וביקורת אבטחה. בניגוד לאמונה הרווחת, יש ליישם אופטימיזציה מהירה בשלב הפיתוח של האתר, לא לאחר בניית האתר כולו, ובעלי אתרים צריכים להכיר בצורך לשפר עוד יותר את ביצועי האתר. בפיתוח אתר, ניתן ליישם אופטימיזציות ותוספות עדכניות לאופטימיזציה מהירה כדי לשפר את מהירות הדף ולהפחית את זמני הטעינה, או לפחות להגיע לפער המוות הנקרא כראוי.

זה נותן לך תצוגת מפל דומה ל- Pingdom או GTmetrix

אך בתחתית הדפדפן שלך בכל עמוד תוכל לנתח את המתרחש באתרים שונים על ידי הקלדת ה- URL. שיפור מהירות הדף יגדיל את כמות תנועת החיפוש שמגיעה לאתר שלכם, וזה יגדיל את הסיכויים שתנועת חיפוש זו תהפוך ללקוחות משלמים.

אחד המאפיינים הייחודיים של GTmetrix

הוא היכולת להשוות ביצועי עמודים עם בדיקות קודמות באותו דף. BrowserStack ו- SpeedLab כוללים כלים ייחודיים לבדיקת זמן טעינת הדפים ומציעים זמני טעינה למספר דפדפנים והתקנים. אתה מודד את מהירות האתר באמצעות BrowserStack במכשירים בעולם האמיתי ובענן כדי לשפר את הדיוק.

למידע נוסף בנושא של קידום אתרים יש לבדוק ב- knobystudios.com

Categories: Uncategorized