לרוב האנשים אין מושג מה המשמעות של אצבעות פטיש. אך מי שכבר יש לו אצבעות פטיש חייב לחשוב על דרך יעילה להחזיר את המצב לקדמותו. יש כאלה שמנסים כל מיני שיטות שונות, ובסוף מוצאים את עצמם חוזרים לאותה הנקודה. במאמר הבא נסביר לכם מה נכון לעשות כאשר מתמודדים עם אצבעות פטיש. הרי השמירה על הבריאות שלכם היא ערך עליון שעליו חובה להקפיד. אל תזלזלו בעניין הזה, כי המצב עוד עשוי לצאת מכלל שליטה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו שגרת החיים שלכם משתבשת ללא היכר.

איך אפשר לזהות אצבעות פטיש?

האמת היא שלא צריך להיות אורתופד על מנת להבחין באצבעות פטיש בכפות הרגליים. אצבע פטיש זה עיוות של אחת מהאצבעות בכף הרגל. הכיפוף הוא כלפי פנים, ולכן קשה מאוד שלא להבחין בכך. האצבע נראית כסוג של פטיש, ומכאן הגיע גם השם של התופעה הזאת. גם אם אינכם בטוחים כי מדובר על אצבעות פטיש תוכלו להתייעץ עם כל איש מקצוע.

האם ניתן לטפל באצבעות פטיש?

החדשות הטובות מבחינתכם הן שאפשר לטפל באצבעות פטיש בצורה יעילה. מי שבוחר את שיטת הטיפול הנכונה יביא לכך שהתופעה תיעלם כלא הייתה. לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם ההשלכות שלה, ושגרת החיים שלכם תחזור להיות בדיוק כפי שהיא הייתה. מדרסים יכולים להיות הפתרון לכל מי שיש לו אצבעות פטיש בצורה התחלתית. המדרס יכול להחזיר את הצורה של האצבע לצורה המקורית שלה. אך מה עושים אם המדרסים לא עוזרים?

ניתוח לתיקון אצבע פטיש

במקרה שבו מדרסים כבר לא מסייעים, ישנו צורך לחשוב על פעולה קצת יותר רצינית. מדרסים בהתאמה אישית יכולים לסייע רק כאשר התופעה נמצאת יחסית בתחילת הדרך. ניתוח לתיקון אצבע פטיש נועד עבור אלה שהמצב אצלם הוא רציני מאוד. באמצעות הניתוח ניתן להחזיר את העצם בדיוק אל המקום שבו היא אמורה להיות. אחרי תקופת החלמה קצרה, תמצאו את עצמכם חוזרים לשגרה הרגילה. אצבעות פטיש כבר לא אמורות להטריד אתכם יותר.

Categories: Uncategorized