ארגונים קטנים ובינוניים (SME) משרתים בסיס לקוחות עולמי, עובדים מרוחקים העובדים ממקומות שונים ומשרתים או מנהלים מספר רב של לקוחות באזורים שונים בעולם. חשוב שתוכנה לתחזוקה מרחוק של עסקים קטנים תאפשר פתרונות מהירים ופשוטים. תמיכה במשתמשים ותחנות עבודה מרוחקים היא אחת המשימות הנפוצות והחשובות שלנו ש- IT מבצע על בסיס יומי. אם חברה קטנה או בינונית זקוקה לתמיכת IT ייעודית בכל עת, עומדות בפניך שתי אפשרויות: תמיכה במקום או תמיכה מרחוק. שלט רחוק מחוספס – כלי תמיכה כמו Rescue מציעים את שתי האפשרויות, ומאפשרים לצוות שלכם לספק למשתמשי הקצה אותה רמת תמיכה כמו עמיתיהם המקומיים, מכל מקום בעולם ובכל זמן.

צוותי תמיכה מרחוק מסייעים לעסקים קטנים להציע גמישות בשירות לעובדיהם וללקוחותיהם ולנהל מצבים בלתי צפויים בעתיד

צוותי שירות הלקוחות יכולים לספק תמיכה מרחוק במגוון דרכים, כולל חוויות דיגיטליות כמו גלישה, תמיכה באחריות, הדגמות של שיתופי מצלמות ועוד.

ספקי תחזוקה מרחוק יכולים להציע אפשרויות אבטחה מצוינות ושירותי מעקב יכולים להשלים אמצעי הגנה. ספק התחזוקה מרחוק יכול לספק אפשרות מצוינת לבטיחות החברה שלך ועובדיה.

לדוגמא

כלי נפוץ שמגיע עם פיתרון לתחזוקה מרחוק הוא תוכנת ניטור הרשת, אשר שימושית למי שזקוק לניטור צמוד יותר, כמו עובדים ולקוחות. תוכנת תחזוקה מרחוק יכולה לספק חיבור אינטרנט מאובטח ללא שימוש ברשתות VPN לא מאובטחות. בעזרת השלט הרחוק הנכון, החיבור המרוחק צריך להיות מאובטח כך שהחברה תוכל להציע הפעלות תחזוקה מרחוק ללקוחות ולעובדים, ועסקים קטנים יכולים להבטיח שעובדים ישתמשו בשיטות הטובות ביותר לאימות מרחוק, כולל דוא"ל, SMS, שיחות טלפון ועוד צורות תקשורת.

ספקים

יש לחשוב מחדש על דלפקי עזרה מאוישים ושירותי תמיכה באתר וכן על מה שמכונה מודלים להפצה של החברה. על האסטרטגיה לקחת בחשבון הן את צרכי הלקוח והן את המוכר לתמיכה מרחוק ולסיוע או שירות בשטח. תחנות עבודה מרוחקות משפיעות על החוויה הכוללת, שביעות רצון הלקוחות ונאמנות הלקוחות.

תמיכה מרחוק מאפשרת לחברות לגשת למומחיות מבלי שיהיה להן מישהו בשטח

הכלים הבאים מאפשרים לשולחנות העזרה המרוחקים ולשותפי השירות לשטח לעבוד יחד. לאור החשיבות של שירותי תמיכה מרחוק ותמיכה בסביבה העסקית, חשוב להבין את התחומים הבאים.

גישה מרחוק לא יסולא בפז עבור חברות קטנות ובינוניות המשתמשות בשירותי IT מנוהלים

תמיכת IT מרחוק יכולה לעזור לחסוך יותר זמן לצוות דלפק העזרה וניתן לספק אותה בכל עת. תמיכה בשירות עצמי מציעה גישה חופשית לדלפקי עזרה ופנאי חופשי לצוות דלפק העזרה.
למידע נוסף בנושא של פתרונות מחשוב לעסקים עליך לבדוק ב- r-net.co.il

לעוד פרטים מורחבים על תמיכה ושרות בהשתלטות מרחוק לעסקים ושירותי מחשוב לעסקים יש לבקר ב- activate.co.il

אפשרות נוספת

היא להשתמש בשירות צד שלישי כדי לספק שירותי עזרה מרחוק לעובדים ולקוחות. עם אפשרות תחזוקה מרחוק זו, אינך צריך לשלם כסף גדול ולהציע את השירות כמנוי תלת שכבתי כדי לקבל גישה ללא השגחה ליכולת. אם אתה חברה קצת יותר גדולה או קטנה יותר שמקימה את דלפק העזרה המרוחק שלה, GoToAssist צריך להיות ברשימת הכלים שבהם אתה צריך להשתמש.

תחזוקה מרחוק מאפשרת לבצע פעולות מרחוק מתמיכה במערכת ההפעלה ועד לשדרוגים וניהול תיקונים

לשירות יש תכונות דומות ל- RescueAssist, כולל השתתפות באפשרויות תמיכה, תמיכה במכשירים ניידים נתמכים של אנדרואיד, העברת צ'אט וקבצים מהירה, פתרון בעיות בהתקני משתמשי קצה והקלטת הפעלות מרחוק של דלפק העזרה.

ניטור מרחוק של מכונות מסייע בזיהוי ופתרון בעיות מבלי להפריע לעובדים מרוחקים, כגון הפסקות חשמל, הפסקות חשמל, בעיות רשת ונושאים אחרים.

במקרה של ספקי שירותי ניהול המציעים תמיכה טכנית מרחוק

סוכנים בדרך כלל עובדים יחד בסביבה קרובה. דלפק עזרה מרחוק הוא סוכן תמיכה המספק סיוע טכני וירטואלי לעובדים ולקוחות. הוא מספק תמיכה מיידית מבלי להמתין לחברי התמיכה שייסעו לאתר שלך. קיום של סוכני תמיכה באתר במיקום מרוחק, כמו למשל המשרד שלך, פירושו שיהיו טכנאים מקצועיים ומוסמכים שיכולים לספק לך תמיכה 24x7x365 שיעזרו לך להחזיר דברים למסלולם במהירות.

תמיכה מרחוק, לעומת זאת, נוגעת לכלי IT שאינם נמצאים פיזית בארגון שלך, כגון תוכנה, חומרה וכלי פיתוח תוכנה.

זה מאפשר לסוכנים לספק תמיכה למשתמשי הקצה

לבצע אוטומציה של תחזוקה שוטפת ואפילו לספק עדכוני תוכנה למשתמשי הקצה תוך שעות מהשבתה. PlumChoice מציע גם אימונים מרחוק, כולל תכונות ופונקציונליות חדשות עבור Windows Vista ו- Microsoft Office. פתרונות תחזוקה מרחוק זמינים עם תעריפי מנוי חודשי או חודשי ומגוון אפשרויות אחרות.

אם ברצונך ללמוד עוד על תמיכה מרחוק

אנא התקשר לצוות התמיכה שלנו בטלפון 01789 774084. עסקים יכולים ליהנות מתמיכה מרחוק בבית או מדלפק עזרה מרחוק במיקור חוץ. על ידי יצירת דלפק עזרה מרוחק תוכלו ליצור בסיס ידע, לקבוע את רמת התמיכה הנחוצה לכם, לקבוע ציפיות, לבחור בכלי התמיכה מרחוק, לשנות, לעקוב ולשנות תמיכה ולהבהיר אותה. באילו ערוצי תמיכה עובדים ומשתמשי קצה יכולים להשתמש כדי לתקשר עם שולחנות העזרה.

Categories: Uncategorized