בכל פעם שיש לנו פרויקט לילה מיוחד, אנחנו נהנים מנורות ה- LED שלנו בחינם ללא צורך בתהליך קניות. אם אתה זקוק רק לאור מדי פעם, השכרת עמוד תאורה יכולה להיות זולה – יעילה. חברות השכרת עמודי תאורה יכולות גם לעזור לכם לזהות את הצרכים הספציפיים שלכם ולבחור את עמוד התאורה המתאים לכם.

DBO מציעה מגוון פתרונות תאורה קצרי טווח שניתן לשכור במחיר של עד 1,000 דולר בחודש או עד שנה

אתה יכול לשלב את הזמנות ההשכרה הקלות שלך עם השכרת תאורה מקוונת קווית, או שתוכל להימנע מהזמנות השכרת טורקיז או צהוב לאור. כשאתה מצלם בסטודיו שלך, אתה יכול לפנות לאדורמה לקבלת מגוון אפשרויות תאורה, כגון נורות לד בחינם או עמוד תאורה.

הסוגים הנפוצים ביותר של תאורת אירועים כוללים אורות מונוגרמה (המכונים גם תאורת גובו) להנעת ראשים ומגוון אפשרויות תאורה אחרות

נורות LED ויש להם מגוון רחב של צבעים, כגון אדום, ירוק, כחול, צהוב, כתום וירוק. נוריות LED, כולל עמודי תאורת לד, גופי תאורה לאירועים בחוץ, עמודי תאורה לאירועים פנימיים ותאורה לאירועים.

לבסוף, אסור לכם להתעלם משימוש באור טבעי, כמו למשל אור טבעי מחלונות או מראות. אל תראה את היכולת להשתמש באור טבעי דרך חלונות ומראות

בדוק את הביקורות ובדוק כמה קל להגדיר את התאורה לאירועים בעצמך. לכלת התקציב הכלכלי יש מדריך נהדר כיצד להגדיר כאן תאורת חתונה DIY, וזה יכול להיות מועיל לבדוק את הוראות הווידיאו בתקשורת אלחוטית כלפי מעלה ומטה.

אם אתה צריך לאמוד את הסכום

בדוק באיזה סוג תאורה עליך להשתמש ובמקום להציב את האורות במקום שלך, אנו מקבלים כיסוי. התקשרו אלינו עוד היום כדי לדבר עם אחד ממומחי התאורה שלנו כדי ללמוד עוד על הוספת תאורה לחתונה או לאירוע הקרוב שלכם.

זה יעזור לך לצמצם את תהליך הבחירה שלך

כך שתוכל לשכור מגדלור שיענה על צרכי התאורה הייחודיים שלך. ודא שתאורת האלחוטית למעלה ולמטה שאתה שוכר מגיעה לתאריך ההתחלה שנבחר. אנו גובים חמישה דולרים עבור דמי שכירות קלים ליום, אז היכנס לאתר של DBO או שלחו לנו אימייל בתאריך פירעון, ואנו גובים מכם חמישה דולר ליום.

לכן אנו ממליצים שתגיש את בקשתך להשכרה קלה לפחות שבועיים לפני מועד ההתחלה. דאג שתגיע למועד האחרון ושהתאורה תהיה מוכנה להשכרה שלך לפני שתעמוד בה. אתה יכול להוסיף עד שתי השכרות ביום, או כמה שאתה יכול תמורת פחות מחמישה דולר.

אם אתה מחפש עבודה לטווח קצר

שקול עד כמה עמוד התאורה שלך קבוע. עמודי תאורה מסוימים תוכננו במיוחד לעבודה טובה יותר בתנאים אלה, לכן הקפידו לספר למומחה על צרכיכם כאשר אתם מוכנים לקנות או לשכור את המגדל. אם הפרויקט שלך דורש יותר מכמה שעות תאורה ביום, או אפילו לילה אחד בשבוע בלבד, השכרה עשויה להיות אפשרות מעשית יותר. כדאי גם לחשוב על שכירות אם חווית עלייה זמנית פתאומית במשרות הדורשות עבודת לילה.

אני יודע שזה עולה זרוע ורגל כדי לקבל אור לאירוע, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להסתדר בלעדיו. השכרת תאורה אלחוטית עולה מעט יותר ומספקת נוחות רבה יותר בעת הקמת אירוע, אך מסייעת בהפחתת עלות השכרת האור.

תמורת כ 20 – 25 דולר לאור, אני שוכר כמחצית מהנורות שרוב האנשים שוכרים, לכן אני ממליץ לנסות לשכור אור בפחות מ 10 – 15 דולר ללילה, או 15 – 20 דולר ללילה עבור אור יחיד.

מלאי ההשכרה הנרחב שלי כולל מגוון רחב של אפשרויות תאורת סטודיו

כגון מגוון גופי תאורה פנימיים וחיצוניים. יש לי גם מגוון אפשרויות תאורה מגנטית, כולל משואות מגנטיות ונורות LED, כמו גם מגוון אביזרי תאורה אחרים. בקטלוג ההשכרה שלי תמצאו גם דרכים רבות למלא צללים באורות שפה ולהשיג אפקטים מיוחדים.

אם מיציתם גם את מנורות הרצפה שלכם – ואתם עדיין רוצים אור בחדר מואר, נסו להכניס יותר אור לביתכם. ניתן להשתמש בחבילות תאורה גם למגוון סוגים שונים של תאורה, כמו תאורה פנימית, חיצונית וחיצונית.

Categories: Uncategorized