במאמר זה אני נותן לך את כל מה שאתה צריך בכדי לאבטח את העסק שלך ביעילות באמצעות אתר מכירות רב עוצמה. כבר פירטתי מדוע כל חברה זקוקה למשפך מכירות וכיצד תוכל לבנות משפך מכירות ראשון, כולל דוגמאות נפלאות לדפי נחיתה. היום אני אראה לכם כיצד לעצב דפי מכירה הממירים 24/7, ואציג בפניכם אסטרטגיה מוכחת ליצירת דפי מכירה ועמודי נחיתה עם אחוזי המרה גבוהים. כפי שתלמדו, נעבור על האסטרטגיות המוכחות ליצירת עמוד מכירות שמתמיר מהר יותר מכל עמוד אחר באינטרנט.
להשלמת הדרכה זו
נבחן במהירות את עיצוב דף המכירות כדי שתוכלו לפצל את המצגת שלכם לדפי מכירה או לדפי מכירה. יש המון דפי מכירה מדהימים, אבל יש גם שורה שלמה של פריטים אחרים שאתה רוצה להוסיף לדף המכירות שלך. מכיוון שמדובר בדף מכירות ארוך, עליכם להכניס עוד תמונות ובובות על מנת להציג את המוצר שלכם באור בוהק. כל דוגמאות המכירות שלי נוצרו בעזרת התוסף Landing Page Builder מבית Seedprod, שמכיל תבניות מכירה מקצועיות רבות. בכל מקום אפשרי, הוספתי תמונות, הדגשתי טקסט ותבניות.
דף עם טפסים ארוכים אינו בהכרח טוב יותר מדף עם טפסים קצרים
אך הוא מאפשר ליצור דף מכירות שלם יותר מאשר אם תדפיס את 1,500 המילים האחרונות עבור כל העותקים הנדרשים למכירה – אלמנטים של עמוד . בעוד שדף מכירות ארוך יכול להכיל עד 800 מילים עם מספר שורות טקסט בלבד וכמה תמונות ובובות, דף מכירות קצר יותר יכול להיות בין 200 ל -500 מילים.
לעוד פרטים אודות עמודי נחיתה מומלץ לבקר באתר dnamedia.co.il
אם ברצונך ליצור דף עם טפסים ארוכים
תוכל ללמוד סגנון זה על ידי שימוש בו כל העת בעותק המכירות שלך. אם אתה זקוק למרחב נוסף כדי להדגים, להסביר או ליידע אודות ערך המוצר שלך, אז דף ארוך יותר למכירה הוא הטוב ביותר. אם זה הגיוני יותר עבור המוצר והמותג שלך, השתמש בדף מכירות קצר. אתה יכול לבדוק גם את דפי המכירה לטפסים ארוכים וגם לטפסים קצרים כדי לראות מה הכי מתאים לך.
השתמש בכותרות ראשיות בעותק המכירות שלך: השתמש בכותרות ראש בצד המכירות לצורה קצרה ובראשי ראשות בצורת ארוכה עבור המוצר או המותג שלך.
אם אתה חברת שירותים
המבוססת על עסק ודף המכירות שלך הוא ללא ספק תומך – זהו אחד הדפים החשובים ביותר באתר שלך. כשמדובר בבניית אתר מכירות יעיל, הכותרת היא הכל. הכותרות של דפי המכירה צריכות להיות ארוכות יותר מדפי נחיתה אחרים מכיוון שהן פועלות כמלכודת לעומת כותרת. זה אומר שאם המטרה היחידה של דף המכירה שלך היא למכור מוצר או שירות, אז דף הנחיתה שלך צריך להתמקד בהמרה – בין אם זה אומר להפוך אנשים למנויים בדוא"ל או למכור משהו ושום דבר. כל העניין של דפי המכירה הוא עבורם CONVERT, מכיוון שהם מקדמים את מכירת המוצר, לא רק מכירת שירות או מוצר עצמו.
בניגוד לעמודי נחיתה אחרים המתמקדים ביצירת לידים
דפי מכירה מתמקדים יותר בסגירת העסקה, בגביית תשלומים ובשליחת תעבורת רשת לתהליך הקופה בדף. דפי מכירה ארוכים מדף הנחיתה הממוצע מכיוון שהם מעוניינים יותר לבצע עסקה. דפי מכירות ארוכים יותר מציעים אפשרות לשכנע את הלקוח בערך של רכישה גדולה יותר.
דפי מכירה ודפי נחיתה יכולים לשרת מטרות דומות
אך הם סוגים דפים שונים מבחינה טכנית. אין פירוש הדבר שדפי המכירה עדיפים זה על זה, מכיוון שזה תלוי אך ורק בתוכן ובצורה הניתנים להם. דפי מכירה בדרך כלל נכנסים לאותה קטגוריה של דפי נחיתה, כגון דף הקופה, וניתן להחיל אותם על סוגים שונים של מוצרים או שירותים.
אם אתה משתמש בדף ארץ כדי לעקוב אחר תעבורת PPC, או אם אתה רוצה שמשתמשים יקנו משהו, אתה יכול להשתמש בדפי מכירה. דפי מכירה יכולים להתגורר בדף המוצר של האתר שלך ולשמש כדפי נחיתה בין עמודי לידים, mailchimp ו- clickfunnels.
דף מכירות טוב
הוא ארוך ומכיל מידע רב, והוא צריך להיות ארוך מכיוון שאתה רוצה לתת לאנשים כמה אפשרויות שונות בדף לפני שהם קונים. אם אתה מציע רמות חברות שונות, צור דף עם רשימת החברות השונות וקישור לכל אחת מהן. דפי מכירה הם דרך נהדרת להגיע למספר רב של אנשים תוך זמן קצר.
לא צריך לגלול אותם כל יום וניתן להשתמש בהם אם אתה רוצה להפוך לקוחות קבועים ללקוחות מכירות
ישנם הרבה סוגים שונים של דפי מכירות שתוכלו ליצור, אך ההבדל העיקרי הוא שדף מכירה הוא דף נחיתה ולא כל דפי הנחיתה הם דפי מכירה, ולכן קשה יותר לעצב ולבנה אותם. אם אתה מנסה להמיר לידים קרים שאין להם מושג לגבי המותג שלך, דף עם טפסים ארוכים עשוי להיות הדרך ללכת. דפי מכירות יכולים להיות שימושיים גם לדפי מכירות קרקעיים מכיוון שהם קלים ליצירה ואתם צריכים לתרום.