במאמר זה אני אראה לך כיצד להשתמש ב- YouTube כדי לקדם את העסק שלך בעזרת כמה מערוצי YouTube הפופולריים ביותר בעולם, כגון YouTube Music, YouTube Movies ו- YouTube TV.
אני מדריך אותך ביצירת ערוץ יוטיוב
אופטימיזציה של הסרטונים שלך לקידום אתרים, הפעלת קמפיינים פרסומיים ביוטיוב ופרשנות ניתוח וידאו. אתה יכול אפילו להשתמש בו כדי לקדם את ערוצי YouTube שלך לאנשים שכבר מודעים למותג. כשאתה מקשר את האתר שלך לערוץ שלך, YouTube יגיד לך שאתה נציג רשמי של המותג שלך ב- YouTube. אתה יכול אפילו להוסיף סמלי מעקב של YouTube לאתרים ולבלוגים שלך, כך שהקהל שלך יכול למצוא בקלות את הערוצים שלך.
על ידי תגובה לסרטונים של אנשים אחרים, הפעלת תחרויות וקידום צולב של הסרטונים שלך בערוצים אחרים, יש לך אינספור דרכים להוציא את המילה.
עבור פרטים מורחבים בנושא של קידום ביוטיוב יש לגלוש לאתר digitalup.co.il
לפני כמה שורות הסברתי שעליך להעלות סרטון לערוץ היוטיוב שלך לפני שתוכל לקדם אותו
לימדתי אותך כיצד לקדם את ערוץ YouTube שלך בחינם, אבל מה אתה עושה עם Google Ads? אתה לא יכול פשוט להעלות את הסרטונים שלך ל- YouTube כי הם שייכים ל- Google. לכן עליך להירשם ל- AdWords ולהמשיך במודעות המקוונות בערוץ YouTube שלך. לאחר שתעשה זאת, תוכל לקדם את הסרטונים שלך ולקבל גישה לכמות עצומה של תנועה לערוץ YouTube שלך ולאתר שלך. זה לא רק יעזור לך לשווק את סרטוני הערוץ שלך ב- YouTube, אלא גם יגדיל את התנועה לאתרים שלך.
אם אתה מנסה להגדיל את הערוץ שלך באמצעות קידום מכירות, אל תדאג מכמות הצפיות שמקבל הקידום שלך. עקוב אחר מנת הצופים והמנויים כדי לקבל מושג טוב יותר על הפעולות שלך משפיעות על הערוצים שלך.
אם אתה כבר מנסה לקדם סרטונים משלך
קידום ב- YouTube כדאי אם אתה יודע איפה אתה זקוק לעזרה ויש לך תוכנית להשגת מדדים מסוימים התומכים בתוכניות ארוכות הטווח שלך. אם אתה רוצה להגדיל את התנועה לערוץ YouTube שלך ולהרחיב את קהל האוהדים שלך, אנו ממליצים לך לבחון את Push Views לקבלת שירות קידום אמיתי ב- YouTube. אם אתה משתמש בתוכן YouTube בערוצים או באתרים אחרים, וודא שהסרטון שלך נמצא בדף התכונות עם סיכוי טוב לדירוג ולהופיע במגמות.
אם אתה רק מתחיל לקדם את ערוץ YouTube שלך
עיין בחלק מה המומחים המובילים של YouTube בשוק, כמו המומחים של שיווק ב- YouTube. למומחים אלה יש מעקב משלהם ויכולים לעזור להפנות תנועה לערוץ YouTube שלך כאשר הם מקדמים את הסרטונים שלך. אם אתה אחד מאלפי משווקים, בלוגרים ומותגים ברחבי העולם מי השתמש בערוצי YouTube כדי לקדם את המוצרים והעסקים שלהם, ישנם כלים רבי עוצמה שאתה יכול להשתמש בהם. הם אומרים כי כלים לקידום וידיאו ב- YouTube כגון Push Views, Google AdWords או Google Analytics יכולים לעזור לך לקדם סרטונים.
צור סרטוני טיזר
כדי להציג את תוכן ערוץ היוטיוב שלך ולשלוח אנשים לשם לעשות את המשך הסיפור. אתה יכול לעשות זאת באמצעות כלים לקידום וידיאו ב- YouTube כגון Push Views, Google AdWords או Google Analytics. יש להשתמש ב- Pinterest כדי לקדם את הערוץ שלך על ידי הפיכת הסרטונים שלך לתמונות יפות הכוללות קישורים לקליפ המלא ב- YouTube. פרסם את ערוץ YouTube שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כגון Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube ו- Instagram.
קישור פשוט לשם ערוץ היוטיוב שלך הוא דרך דיסקרטית למשוך מנויים. הצב קישורי YouTube ברשת רק אם יש לך ערוץ YouTube פעיל והצב אותם בפלטפורמות מדיה חברתית כגון Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn ו- Instagram.
אם אתה רוצה לקדם את ערוץ YouTube שלך בהצלחה
עליך למלא אותו בתוכן שכדאי לקדם. אופטימיזציה של תוכן הווידאו שלך חשובה לקביעת אסטרטגיית שיווק ב- YouTube, אך היא יכולה גם לעזור לך ליישם את התוכן שלך כשרק התחלת. ישנן מספר פלטפורמות לשיתוף וקידום קטעי וידאו ביוטיוב מההתחלה אבל כולם נופלים מהציפיות. לא משנה כמה טוב אתה מתמודד עם זה, תוכן כלשהו ביוטיוב לעולם לא יקבל את הצפיות הראויות לו.
השתמש בכל מה שאתה יכול
כדי לקדם את ערוץ YouTube שלך, כדי להנגיש אותו לקהל רחב יותר ולשפר את איכות התוכן שאתה יוצר. במקרה הטוב, תג הקידום בתשלום של יוטיוב הוא פשוט גילוי כתוב ש- YouTubers יכולים להוסיף בתחילת סרטון ממומן. קידום זה מתבצע מכיוון שאלגוריתם YouTube מעודד יותר משתמשי Youtube לצפות בסרטוני מוסיקה. לכל סרטון YouTube יש מטרה, בין אם זה לקדם את המותג שלך או להנחות את הצופים ללחוץ על האתר שלך.
אם אתה יכול להיות שותף ב- YouTube לקידום הסרטונים שלך
נקט באמצעי קידום מכירות שלא עולים לך כלום. המשמעות היא שתוכל להתחיל קמפיין AdWords לכל סרטון המאפשר לאחרים לפרסם בסרטון שלך. יוטיוברים יכולים גם לשלם עבור פרסום באמצעות קמפיינים פרסומיים בתשלום בפלטפורמת הפרסום ביוטיוב, כמו Adwords.